poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Przeprosiny

Przeprosiny.. Tak, zawaliłam. Wiem. Ale wiecie co? Ja się z tego śmieje :D Nigdy wcześniej tego nie czytałam, przepraszam, że nie znam całego internetu na pamięć. One są tylko podobne. Moje imaginy były przepisywane słowo w słowo i nic nie robiłam. Na drugi raz może obrażajcie mnie jeśli w moim imaginie pojawi się takie samo zdanie jak w pracy jakiejś fanki z Madagaskaru? :D Moim zdaniem kilku czytelniczkom należą się też przeprosiny ze strony załogi tamtego bloga. Obrażałyście je za nic. Niezbyt fajnie.. Jeśli chcecie się na mnie wyżyć i obrażać, śmiało! Tylko zaczekajcie, pójdę po popcorn XD Błędy ortograficzne miło widziane :D
                                    Jeszcze raz przepraszam wszystkich.
                                                                                                Karola 

10 komentarzy:

  1. hahahahaha, dziewczyno! Rozwalasz system xD Ja bym się załamała. Masz rację, nie da się znać wszystkiego na pamięć. Mam nadzieje, że szybko napiszesz następny imagin, lubię jak piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chcesz przepraszać to zrób to z klasą, a nie przedstawiając tak niski poziom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niski poziom? haha, przepraszam ale to wy zaczęłyście tą całą szopkę i wyzywałyście nic nie winne dzieczyny.

      Usuń
    2. Nikogo nie wyzywałyśmy. To nam się oberwało. Zostałyśmy nazwane idiotkami, dzieciakami, a nasza przyjaciółka, która nasz broniła "przyjaciółeczką". A czy mówienie, że mamy "niewyparzone ryje" nie jest obelgą?

      Usuń
    3. nie będę już niczego cytować, po prostu wszystkie sobie wybaczmy, każdy tu w jakimś stopniu zawinił. dlaczego akurat niewyparzone ryje? Wicie.. nie lepiej napisać jeden sensowny komentarz jak kazać kilku osobom obrażać załogę bloga i przy tym mieszać w to czytelniczki?

      Usuń
    4. Wymień te osoby. My i nasza przyjaciółka. Tyle. A i napisałam długi komentarz, dlaczego sądze czemu to był plagiat. Ale nic nie poskutkował.

      Usuń
    5. właśnie, po co mieszałyście w to tą przyjaciółkę? hmm? to ona zrobiła główne zamieszanie. Jak już mówiłam, jeden komentaarz, wytłumaczyć na spokojnie i tyle, a teraz tamte dziewczyny mogą czuć się urażone.

      Usuń
    6. Napisałam 4 (może za dużono ale) komentarze i więcej nie zamierzałam pisać w tej sprawie, ale wasza czytelniczka mi odpowiedziała , więc także ja odpowiedziałam jej. Może w niezbyt mądry sposób no ale. I tak się dalej ciągnęło, gdy przestała mi odpisywać ja również przestałam pisać. Więc ja i anonim, byłyśmy winne temu zamieszaniu.
      Tylko tak dodam to wasza czytelniczka powinna mnie przeprosić, a ja ją, bo nie wiem czy te słowa które dla mnie były normalne, były dla niej obraźliwe.
      Więc droga czytelniczko tego bloga, która była Anonimem przepraszam.
      I to już definitywny koniec tego tematu związanego z imaginem.

      Usuń
  3. Ale przeprosiny przyjęte. A jeśli my kogoś uraziłyśmy to również przepraszamy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło z waszej strony, że nie chciałyście tego dalej ciągnąć, na drugi raz lepiej to spokojniej wytłumaczyć :)

      Usuń

Dziękujemy za każdy dodany komentarz.
Nawet nie wiecie jak bardzo one nas motywują i ile frajdy nam sprawiacie, zostawiając po sobie jakiś ślad!
Czytamy wszystkie komentarze, za wszystkie dziękujemy<3