poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Rezygnacja..

Cześć. Jak już widzicie sam tytuł posta, wszystkie słowa poniżej są pożegnaniem. 
W pierwszej kolejności chciałam podziękować wszystkim czytającym jak i komentującym moje prace. Dzięki wam coś we mnie się zmieniło, zaczęłam wierzyć w siebie i swoje możliwości. To naprawdę cudowne uczucie czytać takie słowa skierowane do mojej osoby. Dziękuję wam bardzo.
Drugą informacją jest myślę powód mojej rezygnacji.
Oszukiwać się nie można, że od już bardzo, ale to bardzo długiego czasu atmosfera na blogu jest nie do zniesienia. Większość autorek w ogóle olewa pisanie i nie zdaje sobie sprawy z obowiązku jakie wzięła na swoje barki wchodząc do załogi tego bloga. Wszystko się sypie.
No ale cóż, życie jak to mówią. :) 
Trzecia sprawa, to miejsca gdzie możecie jeszcze czytać moje prace, czy skontaktować . :) 
1.http://lovestrawberryy.tumblr.com/tworczosc (opowiadania o Larry'm. Tu będę chyba najczęściej. ^^)
2.http://lovestrawberryy.tumblr.com/jednoparty (tu będą wszystkie jednoparty, jakie będę tworzyć)
3.http://this-pain-is-too-real.blogspot.com/ (niedługo wielki powrót Audrey :D )
4.http://the-shadow-war.blogspot.com/ (Watch out, również lada chwila powraca. )
5.http://causeloveovercomeseverything.blogspot.com/ (Ed Sheeran :D )

Jeszcze raz dziękuję wszystkim i przepraszam, że tak wyszło. ;c .
Trzymajcie się misiaczki <3
Wszystkiego dobrego!
Wasza IWillAlwaysLoveBritishBoys.

5 komentarzy:

  1. Hm... rozumiem, co czujesz. Sama miałam podobną sytuację. Przecież też należałam do części tej załogi. Aż przykro mówić jak ten blog się zmienił. Kiedyś pełen życia, codziennie z 10 imagiów a teraz? Praktycznie raz na dwa tygodnie jest cos dodawane. To takie smutne. Myślę, że to dlatego że Elizy nie ma. Nie mam nic do Natalii czy coś, ale Eliza miała wszystko tak jakby pod kontrolą i było dobrze. No cóż... przykro mi, że odchodzisz.
    Lauraxd

    OdpowiedzUsuń
  2. [Spam]
    Naj­bar­dziej bra­kuje mi tych wszys­tkich pięknych słów i gestów, tej ma­gii która op­lotła nas swoimi sieciami, naj­bar­dziej bra­kuje mi tej Two­jej zwykłej obec­ności w moim życiu, tej pus­tki nie pot­ra­fię wy­pełnić niczym...

    "my nawet nie jesteśmy parą"
    "Ale jak to"?

    Opowiadanie o Julii i Niallu:
    Jakkochactojuznazawsze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jest mi smutno,że odchodzisz . ;C uwielbiałam twoje imaginy.Zawsze czekałam,aż dodasz coś na bloga,piszesz genialnie <3
    Do Zobaczenia ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. mi tez smutno że odchodzisz. dlaczego? bo chyba twoje imaginy najbardziej 'trafiały' we mnie. nie wiem czemu... wszystkie autorki sa niezwykłe, ale Ty...
    blog sie sypie, niedługo wszyscy odejdą i co? nie będzie tego bloga.. jeszcze pamiętam jak pisałyście w wakacje.. kurna, codziennie po 3 imaginy.. a teraz..?
    ;(

    Klaudia CityLondon

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy dodany komentarz.
Nawet nie wiecie jak bardzo one nas motywują i ile frajdy nam sprawiacie, zostawiając po sobie jakiś ślad!
Czytamy wszystkie komentarze, za wszystkie dziękujemy<3