środa, 1 maja 2013

Four Hundred Fourty - Eight


                                                    Na życzenie: Magda Kolarska
   UWAGA! IMAGIN ZAWIERA TREŚĆ +18, CZYTASZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ.
                                                 

                                                                     [KLIK]

Zastanawiałeś się kiedyś ile dla mnie znaczysz? Jak dużo radości sprawia mi twój uśmiech? Każda sekunda z Tobą daje mi chęć do dalszego życia, do ciągnięcia tej krótkiej, słabej linii. Jesteś moim powietrzem. Razem idealnie dobrani.. Bez Ciebie jestem nikim. Starym, nikomu nie potrzebnym próchnem. Dziękuję, że jesteś.Tak bardzo Cię kocham.
 Kolejny raz niepewnie spojrzałam na blondyna. Jego niebieskie tęczówki dokładnie lustrowały sytuację za oknem: Szare niebo pokryte chmurami, wręcz idealnie.. Chłopak delikatnie przejechał palcem po szybie i cicho westchnął. Oboje nie chcieliśmy żeby odchodził. Każdy dzień rozłąki będzie nie do wytrzymania. Niestety klamka zapadła bez naszej zgody. Trasa koncertowa, nowe fanki i oczywiste większe zarobki.
 Wsunęłam stopy w rozchodzone kapcie i podniosłam się z fotela. Przejechałam opuszkami palców po oparciu mebla idąc w stronę chłopaka. Smutek na jego twarzy był dość wyraźny, nie do ukrycia. Przykucnęłam nad nim i się uśmiechnęłam. Oboje chwilami potrzebowaliśmy pomocy, przytulenia, czasem nawet czegoś więcej. Posłał ciepły uśmiech w moim kierunku.
 Przysunęłam się bliżej Niall'a i lekko musnęłam jego malinowe usta. Bez chwili zastanowienia chłopak kilka razy mocniej odwzajemnił mój pocałunek. Powoli wsuwał swoje palce w moje włosy. Typowa gra pana Horana... Zaśmiałam się i w jednej chwili mój język znalazł się w jego buzi. Niall niespodziewanie przerwał pocałunek. Delikatnie położył mnie na kanapie i począł muskać ustami moją szyję. Kochałam ten stan. Oddana tylko jemu, wpatrzona w jego oczy gdy ''czyni swoją powinność''. Moje zimne ręce powędrowały pod jego koszulkę w mgnieniu oka usuwając ją. Blondyn nie tracąc czasu powtórzył moją czynność. Nowy cel chłopaka. Zszedł niżej z pocałunkami. Aby ułatwić sobie ''pracę'' szybko rozpiął mój stanik. Zawsze powtarzał: ''Lata praktyki..''. Dobrał się do moich piersi. Zawsze przy tym ''rozdziale'' zachowywał się jak dziecko.. Delikatnie przyssał się do moich sutków ugniatając przy tym piersi. Głośno wypuściłam powietrze z ust. Gorąco.. Nadeszła kolej na brzuch. Językiem zataczał koła wokół pępka zostawiając przy tym mokre ślady. Powrócił do moich ust.
 Teraz to ja położyłam się na nim. Złożyłam kilka pocałunków na jego wyrzeźbionym torsie i jednym zwinnym ruchem rozpięłam rozporek chłopaka.  Nie lubił kiedy to ja przeważałam, znowu górował. Szybko pozbył się zarówno moich spodni jak i jego własnych. Zaśmiał się cicho widząc, że robię się cała czerwona. Mimo tego, że stosunki płciowe nie były nam obce za każdym razem wstydziłam pokazać się w pełni, taka już moja natura.. Zdjął moje majtki i przejechał językiem po całej długości kobiecości. Nie chciałam się bawić w jedną z jego gier. Pozbyłam się  bokserek chłopaka i ujrzałam jego penisa w pełnej erekcji. Niall powoli wsunął go we mnie.Chłopak z każdą sekundą stawał się szybszy. Jego ruchy były zdecydowane i silne.
 Poczułam jak fala gorąca rozchodzi się po moim ciele. Przyjemny skurcz sprawił, że moje ciało wygięło się w łuk. Bezsilni opadliśmy na kanapę wtuleni w siebie. Blondyn złożył delikatnego całusa na moim czole.
-Zostań- wyszeptałam.

~*~
Pierwszy imagin +18 w moim wykonaniu. Ma nadzieję, że się podoba. Ja osobiście nie jestem zwolenniczką takiego typu opowiadań, ale każdy ma inny gust! :) Postaram się jeszcze coś dodać podczas długiego weekendu :)  No i miłej majówki! :D

 Ps. Jeśli chcecie więcej mojej twórczości to zapraszam: {klik}

                                                                                                                                                          Karola

7 komentarzy:

  1. Podoba podoba i to bardzo. Czekam n taki nastepny :)

    K.CL

    OdpowiedzUsuń
  2. Super:) Świetny:) Kiedy dodasz następny rozdział do tamtego bloga co podałaś linka.?

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi sie w tym to, ze nie piszesz np. Cipka, kutas itd. Jak niektorzy. Imagin bardzo mi sie podoba i czekam na cos wiecej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy dodany komentarz.
Nawet nie wiecie jak bardzo one nas motywują i ile frajdy nam sprawiacie, zostawiając po sobie jakiś ślad!
Czytamy wszystkie komentarze, za wszystkie dziękujemy<3