piątek, 24 maja 2013

Four Hundred Seventy - One

~*~

Honey honey, how he thrills me, ah-hah, honey honey
Honey honey, nearly kills me, ah-hah, honey honey
I've heard about him before
I wanted to know some more
And now I know what they mean, he's a love machine
Oh, he makes me dizzy


Pierwsza zwrotka piosenki Abby wykonana ewidentnie przez młodziutką dziewczynę wywołała u mnie przyjemne emocje. Dłoń znajdywała się na czerwonym grzybku jednak nie mogłem pochopnie podjąć decyzji. Zostało mi tylko jedno wolne miejsce.

Honey honey, let me feel it, ah-hah, honey honey
Honey honey, don't conceal it, ah-hah, honey honey
The way that you kiss goodnight
(The way that you kiss me goodnight)
The way that you hold me tight
(The way that you're holding me tight)
I feel like I wanna sing when you do your thing


Chyba jeszcze nigdy w życiu nie rozpływałem się pod wpływem wypowiadanych a raczej wyśpiewanych przez kogoś słów "Kochanie" Ta dziewczyna musi być cholernie świadoma swojego talentu. I stało się, pierwszy czerwony grzybek wcisnął mój wieloletni przyjaciel Ed Sheeran. Mężczyzna z uśmiechem na ustach wpatrywał się w osobę stojącą na scenie.

Honey honey, touch me, baby, ah-hah, honey honey
Honey honey, hold me, baby, ah-hah, honey honey
You look like a movie star
(You look like a movie star)
But I know just who you are
(I know just who you are)
And, honey, to say the least, you're a dog-gone beast


Nie czekając na nic walnąłem w czerwonego grzybka. Młoda dziewczyna odetchnęła z ulgą, jakby czekała aby to właśnie mój fotel się odwrócił. Ed zaklął pod nosem a ja wybuchnąłem śmiechem.
-Panowie-zaśmiała się Katy, jedyna kobieta w składzie jury-jak się nazywasz kochanie ?-zwróciła się do speszonej i mocno zestresowanej dziewczyny na głównej scenie.
-Jestem [T.I i N], urodziłam się w Polsce ale od kilkunastu lat mieszkam w Londynie.
-A więc [T.I]-zwrócił się do niej Ed-twój występ powalił mnie na kolana i nie zostało mi nic innego jak błagać Cię żebyś wybrała mnie. Podejrzewam,że u Liam'a nie będzie Ci tak dobrze jak ze mną-publiczność zgromadzona w studiu wybuchła głośnym śmiechem.
-No nie wiem Ed. Chciałem się odwrócić już z pierwszym słowem wyśpiewanym przez Ciebie ale postanowiłem dozować sobie szczęście powoli i jak widać dobrze postanowiłem bo zachwycałbym się dodatkowo Twoją urodą. Jeżeli wybierzesz mnie, mogę Ci obiecać,że ze mną będzie Ci jak w niebie-uśmiechnąłem się do niej-decyzja należy do Ciebie.
-O boże-dziewczyna przyłożyła sobie dłoń do ust-uwielbiam obu panów, podziwiam ale dziś wieczorem wybieram Liam'a.
Kiedy tylko usłyszałem,że wybrała mnie zerwałem się z miejsca i od razu podbiegłem do niej obejmując ją i okręcając dookoła.
-Będzie nam się razem świetnie współpracowało-szepnąłem jej do ucha i pocałowałem w policzek.
-Ty to masz szczęście-zaśmiała się Katy-ona daleko zajedzie.

~*~

-Świetnie [T.I], o to mi chodziło-klasnął w dłonie Liam odkładając mikrofon-wygraną masz w kieszeni.
Już dziś wieczorem wielki finał. Przy pomocy Liam przebrnęłam przez wszystkie odcinki Live. Gdyby nie on już dawno bym się poddała, zrezygnowała z marzeń. Przez ostatnie tygodnie, bardzo się zbliżyliśmy. Nigdy w życiu nie pomyślałam,że dane będzie mi poznać członka jednego z najpopularniejszego przed trzema laty zespołu i jego przyjaciół. Moje serce biło tysiąc razy szybciej gdy patrzyłam w czekoladowe oczy Liam'a. Dziś zaśpiewamy razem duet a później już nigdy więcej prawdopodobnie się nie zobaczymy. Na samą tą myśl łzy stawały mi w oczach.
-A piosenkę finałową masz gotową ?
Piosenka finałowa na wypadek gdybym wygrała. To będzie wyjątkowa chwila.

*wieczór*
MUZYKA

Picture perfect memories scattered all around the floor
Reachin' for the phone cause I can't fight it anymore
And I wonder if I ever crossed your mind
For me it happens all the time

Cały czas wpatrzona w Liam'a i w jego roześmianą twarz. Słowa piosenki wypływają swobodnie z moich ust. Jego uśmiech dodaje mi otuchy i siły.

It's a quarter after one, I'm all alone and I need you now
Said I wouldn't call but I lost all control and I need you now
And I don't know how I can do without
I just need you now


Another shot of whiskey can't stop looking at the door
Wishing you come sweeping in the way you did before
And I wonder if I ever crossed your mind
For me it happens all the time

Złapał mnie za dłoń. Tego nie było w planach. Nie mogę pozwolić na to, żeby ten mały gest wyprowadził mnie z równowagi.

It's a quarter after one, I'm a little drunk and I need you now
Said I wouldn't call but I lost all control and I need you now
And I don't know how I can do without
I just need you now

Guess I'd rather hurt than feel nothing at all
It's a quarter after one I'm all alone and I need you now
And I said I wouldn't call but I'm a little drunk and I need you now
And I don't know how I can do without
I just need you now
I just need you now
Ooo, baby, I need you now

Ostatni dźwięk i w studiu rozlegają się głośne brawa. Jeszcze tylko 5 minut i wszystko na co pracowałam wraz ze swoim mentorem przez kilka tygodni może okazać się sukcesem jak również i porażką.

~*~

Siedziałem już w swoim fotelu jurora i wpatrywałem się w zdenerwowaną [T.I] stojąca obok prowadzących i swojego rywala z drużyny Ed'a. Dziewczyna prezentowała się ślicznie w krótkiej kremowej sukience przed kolano i swobodnie rozpuszczonych lokach. Przez ten czas który spędzaliśmy razem zaczynałem czuć do niej coś więcej niż sympatię, jednak byłem i jetem zbyt tchórzliwy by się przyznać. Liczę na to,ze po skończonym programie nasze drogi tak szybko się nie rozejdą.
-Panie i Panowie, mam wyniki-Mark pokazał białą kopertę-zwycięzcą kolejnej edycji The Voice jest....[T.I i N]-krzyknął a dziewczyna zapiszczała głośno. Jako jej mentor podszedłem do niej i tak jak po przesłuchaniu okręciłem ją wokół własnej osi.
-Inaczej być nie mogło-szepnąłem jej do ucha i postawiłem na ziemi.
-Chcesz coś powiedzieć, za nim zaśpiewasz dla nas ostatnią przygotowaną przez siebie piosenkę ?-zwróciła się do niej Angie.
-Jejku, jest tyle osób-zaśmiała się i starła delikatnie łzy z policzka-dziękuję przede wszystkim osobą głosujący, mojej rodzinie i przyjaciołom którzy są tu ze mną, wszystkim osoba zaangażowanym w produkcje program a najważniejszej osobie podziękuję w piosence-uśmiechnęła się do mnie.

 ~*~

MUZYKA

Liam stanął obok mnie. Josh zaczął przygrywać a ja chwyciłam mikrofon w obydwie dłonie.

Close your eyes
Give me your hand, darling
Do you feel my heart beating?
Do you understand?
Do you feel the same?
Am I only dreaming?
Is this burning an eternal flame?

Patrzyłam na jego zdezorientowaną twarz i śpiewałam piosenkę wyznając przed nim swoje uczucia i otwierając się.

I believe
It's meant to be, darling
I watch you when you are sleeping
You belong with me
Do you feel the same?
Am I only dreaming?
Is this burning an eternal flame?

Say my name
Sun shines through the rain
A whole life so lonely
You come and ease the pain
I don't want to lose this feeling

Kiedy muzyka skończyła grać, Liam chwycił mnie za policzki i złożył na moich ustach słodki i delikatny pocałunek.
-Proszę państwa-zaśmiał się Mark-nowa para programu. 
Obydwoje z Liam'em zaśmialiśmy się. Chwycił moją dłoń i przyłożył ją sobie do ust.
-Kocham Cię [T.I]-szepnął pomiędzy pocałunkami
-Ja Ciebie też-uśmiechnęłam się ciesząc się z wygranej i ze znalezienie prawdziwej miłości. 

Taki nie wyobrażalnie romantyczny. Szału nie ma, dupy nie urywa a staniki nie latają. Uwielbiam oglądać The Voice i głownie na tym się wzorowałam. Mam nadzieję,że mimo pochrzanionej fabuły wam się spodoba :)

Ps. Przepraszam za błędy.

Muzyka użyta: 

Honey,Honey-Amanda Seyfried
Need you now-Lady Antebellum
Eternal Flame-Candice Accola


4 komentarze:

Dziękujemy za każdy dodany komentarz.
Nawet nie wiecie jak bardzo one nas motywują i ile frajdy nam sprawiacie, zostawiając po sobie jakiś ślad!
Czytamy wszystkie komentarze, za wszystkie dziękujemy<3