poniedziałek, 6 maja 2013

Rezygnacja.

Tak właśnie. Rezygnuję. Już od jakiegoś czasu nad tym myślałam, ale postanowiłam, że dodam chociaż jednego imagina i odejdę, więc tak robię. Na pewno nie zdążyłyście się do mnie ''przywiązać'', więc nie będzie problemu. I dużej straty po mnie :P  Z pisania nie rezygnuję, będę się udzielać gdzie indziej, ale póki co na razie możecie mnie tylko znaleźć na moim blogu Hand Made Wonders
Tak więc... żegnam :) 

A autorkom życzę wszystkiego najlepszego i dużo pomysłów! :*

4 komentarze:

  1. no szkoda.. ale życze wszystkiego co najlepsze :)

    Klaudia CityLondon

    OdpowiedzUsuń
  2. Hiya! Quick question that's completely off topic. Do you know how to make your site mobile friendly? My site looks weird when viewing from my apple iphone. I'm trying
    to find a theme or plugin that might be able to fix this
    issue. If you have any suggestions, please share. With thanks!


    My web blog; agencje ochrony

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, jak zawsze kiedy ktoś odchodzi, tym bardziej, że Twój imagin, był całkiem ładny :(

    A tak na marginesie - wie ktoś co się dzieje z Glimmer? Bo ostatnio nic nie dodaje :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy dodany komentarz.
Nawet nie wiecie jak bardzo one nas motywują i ile frajdy nam sprawiacie, zostawiając po sobie jakiś ślad!
Czytamy wszystkie komentarze, za wszystkie dziękujemy<3