czwartek, 20 czerwca 2013

Five Hundred Nine

~*~

-Znów się na niego patrzysz [T.I]-szturchnęła mnie przyjaciółka siedząca obok mnie w szkolnej stołówce-on na Ciebie też.
Przyjaciółka wyrwała mnie z otępienia i z powrotem spojrzałam na swój talerz pełen warzyw na parze.
-Pogodzilibyście się już-sięgnęła po sok pomarańczowy.
-Nie-odpowiedziałam krótko i zaczęłam wybierać groszek na brzeg talerza. Choć ciałem byłam na zatłoczonej, pełnej rozwydrzonych nastolatków stołówce myślami wciąż byłam daleko przy Niall'u. Szatyn pochłonięty był rozmową ze swoimi przyjaciółmi i kompletnie nie zwracał na mnie uwagi więc mogłam w spokoju przyglądać się wspaniałej twarzy na której gościł delikatny uśmiech. Wyglądał inaczej niż parę dni temu, na pewno już był spokojniejszy, oczy nie był już wypełnione pustką.

-Obiecałeś,że nigdy mnie nie zostawisz-starałam się mówić spokojnie przełykając słone łzy-obiecywałeś.
-Nie wiedziałem,że będziesz zdolna do takiej rzeczy-odparł farbowany blondyn wpatrując się na mnie z gniewem w oczach.
-Nie zrobiłam nic złego-krzyknęłam.
Park był opustoszały. Z pobliskiego drzewa wyleciały ptaki przestraszone moim krzykiem. 
-Pocałowałaś go !-szarpnął mnie za nadgarstek-spodziewałbym się tego po każdej ale nie po tobie! Widocznie jesteś taką samą suką jak wszystkie.
Nie wytrzymałam drugą wolną ręką wymierzyłam mu siarczysty policzek.
-Jesteś nikim Horan rozumiesz?!-wyszarpałam mu dłoń-jesteś najgorszą pomyłką mojego życia ale jeszcze się przekonasz,że miałam rację!

Potrząsnęłam nerwowo głową żeby odgonić od siebie przykre wspomnienie które nadal powodowało ból w sercu. Głupia,rozpowiedziana w zazdrości plotka potrafi zniszczyć ludzkie szczęście. 
-Kitty-usłyszałam za sobą tak dobrze znany głos a po moim ciele przeszły dreszcze. 
Moja przyjaciółka podniosła głowę.
-Co się stało Naill ?-zwróciła się do stojącego za mną chłopaka. 
Nawet nie zauważyłam kiedy oddalił się od swojego stolika i podszedł do nas. 
-Mogłabyś zostawić mnie i [T.I] na chwilę samych ?-mogę się założyć,że w tym momencie delikatnie się uśmiechnął. 
-Nie ma potrzeby Kitty-złapałam stojącą już przyjaciółkę w ostatniej chwili za rękę-idę z Tobą.
Podniosłam się ze swojego miejsca i zostawiając zdezorientowanego chłopaka ruszyłam z Kitty do sali.
-On chciał pogadać-spojrzała na mnie próbując wymusić zmianę decyzji.
-A ja nie, chodź już.

~*~

-Dobiorę was w pary i przygotujecie na za tydzień jakiś utwór o dowolnej tematyce a nad nagrodą pomyślimy. 
Oderwałam na chwilę długopis przestając tym samym rysować serduszka na czystej pięciolinii i spojrzałam na profesora. Chodziłam na zajęcia muzyczne gdyż zależało mi na stypendium oferowanym przez nowojorską uczelnię a miałam duże szanse żeby zostać na nią przyjęta.
-No więc [T.I]-stanął przy mojej pojedynczej ławce-zaśpiewasz z Horanem-spojrzała na chłopaka siedzącego parę ławek dalej.
-Nigdy-wysyczałam przez zaciśnięte zęby mocniej ściskając niczemu niewinny długopis. 
-Nie masz wyjścia [T.I], i dobrze wiesz czemu-spojrzał na mnie wymownie-macie tydzień

~*~

-Wiedz,że robię to tylko dlatego,że muszę-zwróciłam się do chłopaka który za bardzo rozgościł się w moim pokoju. W laptopie zaczęłam szukać odpowiedniego dla nas utworu. Najlepiej o nienawiści.
-Zależy Ci na tym ?
-Zależy mi na tym żeby jak najszybciej się Ciebie stąd pozbyć-odpowiedziałam będąc odwrócona do niego. 
-Przepraszam [T.I].
-Nie musisz Niall, powiedziałeś to co myślałeś.
-Byłem wściekły-stanął za mną, na szyi czułam jego ciepły oddech a po ciele przechodziły pojedyncze dreszcze-nie mówiłem prawdy kochanie.
Odwróciłam się tak,że stanęłam z nim twarzą w twarz. Wpatrując się w jego usta delikatnie ze zdenerwowania przygryzłam wargi, tak wielką miałam ochotę go pocałować, po tygodniach zasmakować jego smaku. Ostrożnie przejechał dłonią po moim policzku wpatrując mi się prosto w oczy. 
-Naucz się piosenki z Grease You're the one that I want-zwróciłam się do niego starając się nie doprowadzić między nami do pocałunku-a teraz idź już Niall.-odsunęłam się trochę od niego. 
-Kocham Cię nadal [T.I]-mimo wyraźnej niechęci pocałował mnie ostrożnie w policzek.
-Suk się nie kocha Nialler-odwróciłam się do okna starając się nie rozpłakać przy chłopaku-idź już.
Usłyszałam ciche zamkniecie drzwi a z moich oczu poleciał potok łez. 

~*~

-Zmiana repertuaru-jak burza wparowałam do pustego jeszcze audytorium-masz 15 minut żeby się tego nauczyć.
-Żartujesz,prawda ?-chłopak odebrał ode mnie kartkę.
-Piętnaście minut i ani minutę dłużej. 


Niall

Go ahead just leave, can't hold you, you're free 
You take all these things, if they mean so much to you 
I gave you your dreams, 'cause you meant the world 
So did I deserve to be left here hurt?

You think I don't know you're out of control 
I ended up finding all of this from my boys 
Girl, you're stone cold, you say it ain't so 
You already know I'm not attached to material

I'd give it all up but I'm takin' back my love 
I'm takin' back my love, I'm takin' back my love 
I've given you too much but I'm takin' back my love 
I'm takin' back my love, my love, my love, my love 
My love

[T.I]

Yeah, what did I do but give love to you? 
I'm just confused as I stand here and look at you 
From head to feet, all that's not me 
Go 'head, keep the keys, that's not what I need from you

You think that you know (I do) You've made yourself cold (Oh yeah)
How could you believe them over me, I'm your girl
You're out of control (So what?) How could you let go? (Oh yeah) 
Don't you know I'm not attached to material?

I'd give it all up but I'm takin' back my love 
'm takin' back my love, I'm takin' back my love
I've given you too much but I'm takin' back my love 
I'm takin' back my love, my love, my love, my love

I'd give it all up but I'm takin' back my love 
I'm takin' back my love, I'm takin' back my love 
I've given you too much but I'm takin' back my love 
I'm takin' back my love, my love, my love, my love

Niall
So all this love I give you, take it away
[T.I]
You think material's the reason I came
Niall
If I had nothing would you want me to stay
[T.I]
You keep your money, take it all away
I'd give it all up but I'm takin' back my love 
I'm takin' back my love, I'm takin' back my love 
I've given you too much but I'm takin' back my love 
I'm takin' back my love, my love, my love

-Co to wszystko znaczy ?-spytał się blondyn ciężko oddychając stojąc naprzeciwko mnie i trzymając za obie dłonie.
Rozejrzałam się po audytorium, wszędzie walały się porozrzucane papiery, poprzewracane stojaki na mikrofony. Efekt naszego zmysłowego tańca.
-To znaczy,że w ten sposób sobie wyjaśniliśmy wszystko-odpowiedziałam doprowadzając swój oddech do normalności.
-Wracasz do mnie ?-uśmiech zagościł na jego twarzy-tak się cieszę skarbie.
-Nie wracam do Ciebie-pokręciłam przecząco głową-musi zadowolić Cię moja przyjaźń.
Zaskoczony puścił moje dłonie i złapał się za włosy które ułożone były jakby przed chwilą skończył uprawiać dziki seks. 
-Przyjaźń ?
-Tak, a teraz wybacz za drzwiami czeka osoba która mnie docenia-uśmiechnęłam się do niego najlepiej jak umiałam i opuściłam salę kierując się do swojego nowego chłopaka. Mam nadzieję,że teraz doceni to co stracił.

Na początku miał być z Liam'em ale się nie wyrobiłam na jego dni potem z Louisem ale minęła mi kolejka wiec jest Nialler-nasz słodki Irlandczyk. Jak tam ostatnie dni w szkołach ? U mnie beznadziejnie....
PRZEPRASZAM ZA BŁĘDY :*

8 komentarzy:

  1. miało być według kolejki...

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj... smutne. I sobie wyobrażam, jak Niall'owi było przykro. ;c
    Ale ogólnie imagin bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. myślałam, że się pogodzą i będą znowu parą, a tu proszę :)
    świetny :)x

    OdpowiedzUsuń
  4. KOCHAM TĄ PIOSENKE KOBIETO ^^ ! A co do imagina świetny *-* /Lola.

    OdpowiedzUsuń
  5. Troszke smutny. Myslalam ze sie pogodza i bede zyc dlugo i szczesliwie hahaha :-D xD
    Celaaa

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet spoko, tylko nie fajnie , że nie jest dłuższy, albo nie będzie drugiej części...

    OdpowiedzUsuń
  7. oo nie spodziewałam sie takiego zakończenia... ale genialny jest ! xx

    Klaudia Citylondon

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy dodany komentarz.
Nawet nie wiecie jak bardzo one nas motywują i ile frajdy nam sprawiacie, zostawiając po sobie jakiś ślad!
Czytamy wszystkie komentarze, za wszystkie dziękujemy<3