sobota, 15 czerwca 2013

Versatile Blogger Award

Za nominację bardzo dziękuję http://lovespoonlikeliam.blogspot.com/2013/06/versatile-blogger-award-forever.html#comment-form chociaż przyznam szczerze, że nie jestem fanką zabaw w takie rzeczy i proszę, aby nikt nas już nie nominował w takich zabawach, gdyż nie za bardzo za nimi przepadam i uważam że to jest co najmniej "głupie" ;)


Każdy nominowany powinien :
- podziękować nominującemu na jego blogu.
- pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie.
- ujawnić 7 faktów o sobie.
- nominować dziesięć blogów , które jego zdaniem na to zasługują.
- poinformować o tym fakcie autora nominowanego.


Fakty o mnie :
-Mam w domu malutką myszkę, tak taką żywą, wabi się Eira
-Jestem szczera, czasami aż do bólu
-Szybko się poddaje.
-Chciałam wczoraj usunąć tego bloga, ale ostatecznie po dwóch minutach usunęłam wpis, bo wiem że żałowałabym tej decyzji
-Potrafię baaaaaaaaaaaaaardzo długo spać.
-Odchudzam się popularną dietą tzw "od jutra"
-Maluję oczy, rzadko kiedy zdarzy się, że nakładam pełny makijaż.



Nie będę nikogo nominować. Jeśli chcecie, odpowiedzcie sami, zamieszczając pod spodem komentarz, albo co chcecie ;D

Następnym razem, wspólnie z Tynią i Natalką prosimy abyście nas już nie nominowały w takich zabawach ;D To by było na tyle, do zobaczenia przy imaginie, który opublikuję już niebawem ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy dodany komentarz.
Nawet nie wiecie jak bardzo one nas motywują i ile frajdy nam sprawiacie, zostawiając po sobie jakiś ślad!
Czytamy wszystkie komentarze, za wszystkie dziękujemy<3