piątek, 5 lipca 2013

Five Hundred Thirty-Three


Em, WITAJCIE. Moje imię to Konstancja i zostałam przyjęta do naboru. Mam nadzieje ,że was nie zawiodę i może jednak mnie polubicie :) ~Panda

Tyle razy mnie prosisz.
Błagasz.
Starasz się.
Pomagasz.
Lecz to dalej nie pomaga tak jak chcesz.
Ups, kolejny cios.

Kolejny krok, dwa kroki do tyłu.

Mówisz PRZESTAŃ, bo to Cię rani tak samo jak mnie. 
Boli, to tak strasznie boli.
Jestem bezradna.
Zobacz..
Zmądrzałam, chyba..
Lecą mi łzy.
Nie przez Ciebie, nie przez rodziców, znajomych czy rodzinie.
Tylko przez moją głupotę.
Przez to ,że jestem taka słaba.
Nie daje sobie rady.
Poddaje się, upadam.

Krok do przodu, dwa do tyłu.


Zobacz..
Ja walczę, staram się każdego dnia by wstać.
Próbuje pokonać to.
Staram się, patrz.
Doceń to czasem, tylko doceń.
Pomóż i pomagaj gdy tylko tego potrzebuje.
Stań się moim przyjacielem, nie tym na dobre, lecz i złe.
Zrozum mnie.
Gdy za każdym razem robie to.
Wysłuchaj mnie.
Nie krzycz od razu. 
Przytul, bądź przy mnie gdy tego potrzebuje.
Gdy tylko to da mi otuchy.
Kiedy będę się mogła wypłakać.

Jeden ruch do przodu i spowrotem na miejsce.


Czemu to tak nie może działać?
Przecież wiem ,że jesteś.
Nie zostawisz mnie, nie teraz.
Wiem to.
Dalej tu tkwisz, przy mnie.
Boisz się o mnie, choć tego nie lubię i nie chce.
Rozumiesz mnie?
Choćbym krzyczała najgorsze słowa.
Płakała, wszystko niszczyła i Ciebie również...
Nie odtrącaj mnie..
Proszę, bo przecież tylko Tobie zaufałam.
Tylko ty jak mówisz ,że Cię to boli.
Nie chcesz tego, tak jak ja.
Tylko nie wiem o tym.
W środku walczę ze sobą.

Krok do przodu.


Spójrz.
Uśmiecham się do Ciebie.
Jestem radosna, czuje ,że żyje.
Nie boję się. 
Nie jestem już sama.
Bojaźliwa, strachliwa, sama.
Mam Ciebie, tak samo jak ty masz mnie.
Tyle zdziałałeś tylko..
Będąc.
Słuchając.
Pocieszając i rozumiejąc mnie.

Idę na przód.


Dziękuję. 
Dziękuję Ci za wszystko.
Tylko dzięki Tobie umiałam wygrać.
Już nie muszę patrzeć na te ostre języki.
Nie muszę czuć bólu, ani lęku, ani strachu.
Uratowałeś mnie przed tym.
Przed tym wszystkim co złe.
Zobacz.
I dalej tu jesteś.
A ja wciąż to powtarzam.
Dziękuję Ci. Tak bardzo dziękuję.
Nie wiem co by było ze mną gdyby nie ty.




Edit: To co napisałam miało pokazać ,że osoba ,która np.się tnie lub już nie wiem co nie jest sama z tym. Bo przecież zawsze jest ktoś kto pomoże mimo ,że upada i nie daje sobie rady. Zawsze ktoś przy niej jest co powoduje ,że zwycięża i jest szczęsliwa. Dziękuję ,że innym się jednak podobało i waszym zdaniem jest to jakieś 'gówno'. ~Panda

21 komentarzy:

  1. Wow taki inny ale ładny :) poerwsza ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. spoko jest ;)

    K.CL

    OdpowiedzUsuń
  3. eeee... dziwny

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie umiesz pisać. To jest makabryczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na jakiej podstawie tak oceniasz ten jakby to ująć...wiersz? Jeśli chociaż masz taką opinię przydałyby się jakieś podstawy, żeby oceniać.

      Usuń
    2. Niby czemu tak uważasz? Miss idealna się znalazła o_O

      Usuń
  5. Szanujemy siebie na wzajem. Dlaczego nie podasz argumentów dla których tak uważasz?

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się sposób w jaki to przedstawiłaś. Wykazałaś się ciekawym pomysłem, dobrym wykonaniem i w efekcie wyszło ci coś naprawdę oryginalnego i przyjemnego w czytaniu. Zdecydowanie wyróżnia się także na tle innych.
    Nie jest pusty, są w nim zawarte emocje, to od razu można wyczuć podczas czytania. Zasób słownictwa także nienaganny.
    Jedyne czego mogłabym się przeyczepić, to fakt, że ten imagine (nazwijmy go już tak, skoro się tutaj znajduje, chociaż ja obstawiam, że to tradycyjna miniaturka) nie bardzo pasuje do One Directionowej tematyki bloga, przynajmniej według mnie :3

    OdpowiedzUsuń
  7. ten blog robi się coraz gorszy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo mogę powiedzieć o czytelnikach. Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
    2. Zgadzam się z Sherrie w stu procentach, każdy ma inny styl i nie macie prawa czegoś takiego mówić. Człowiek nie robot, uczucia posiada.

      Usuń
  8. Fajny;) Masz smykałkę do pisania;** Jednakże dodaj trochę więcej 1D;* To twoja pierwsza notka, a ja już Cię ubóstwiam;D Pozdrawiam,
    Victoria Olivia

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba ;) Masz talent do pisania, nie zmarnuj go. ;*** + zapraszam na bloga, dopiero zaczynam, więc wiele tam nie ma, ale mam napisane już kilka rozdziałów. http://memoriesneverdiehoney.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. faaajny ^_______^
    Zapraszam na najbardziej kijowego bloga z najbardziej głupimi imaginami NA ŚWIECIEEEEEEEE ♥
    http://keep-calm-and-watch-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię czytać imaginy w których cos się dzieje i występują chłopaki nie takie gówna ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie masz prawa mówić, że to gówno. Każdy ma własne zdanie, a że tobie akurat się nie podoba nie masz prawa nazywać tego gównem.

      Usuń
  12. lekki, przyjemny, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super *.*

    Zapraszam na Fan Fictiona z zayn'em :) http://justtellmeyouhateme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. podoba mi sie :)
    http://my-imagines-one-direction.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiem co tym anonimom się nie podobało , ale dla mnie normalnie jskjaskcbascb az brak mi słów .. fajnie , że ten imagin jest napisany w takiej formie . W końcu coś nowego :D

    Pozdrawiam , i czekam na kolejny *-* :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy dodany komentarz.
Nawet nie wiecie jak bardzo one nas motywują i ile frajdy nam sprawiacie, zostawiając po sobie jakiś ślad!
Czytamy wszystkie komentarze, za wszystkie dziękujemy<3