sobota, 27 lipca 2013

Five Hundred Fifty - Five



- Cześć, mogę pożyczyć tę łopatkę? – zapytała malutka złotowłosa dziewczyna, podchodząc do nieznajomego chłopczyka. – Czemu płaczesz?
- Bo… Bo tamten chłopak zabrał mi wiaderko i foremkę. Moją ulubioną, z żółwiem – wydukał brunecik.
- Poczekaj chwilę – powiedziała mała T.I podchodząc do starszego od niej chłopaka. – Ej! Oddaj mu wiaderko i foremkę! To nie twoje! – krzyknęła, na co starszy ją wyśmiał.
Zdenerwowana pięciolatka kopnęła nieznajomego dziesięciolatka w krocze, po czym odebrała mu zabawki i oddała je rozbawionemu Liam’owi.
- Dziękuję! – uśmiechnął się szeroko przytulając dziewczynkę. – Zostaniesz moją przyjaciółką?
- Tak! – odparła radośnie. – Mam na imię T.I.
- A ja Liam. Przyjaciele na zawsze? Przysięgnij na paluszek.
- Na zawsze – szepnęła zaczepiając swój mały palec o jego.
***
Chłopak spojrzał na mnie z przerażeniem, zaciskając w prawej dłoni mikrofon. Nerwowo rozglądał się po zapleczu. Trząsł się ze stresu. Widząc go w takim stanie pomyślałam ,,Może to zły pomysł’’. Nie było jednak odwrotu.  Liam miał tylko 14 lat, a ja 13. Był za młody na cały ten stres, blaski fleszy i pytania od dziennikarzy.
- Liaś, nie denerwuj się – uśmiechnęłam się ciepło chcąc dodać przyjacielowi otuchy.
- A co, jak się nie dostanę? Jak się zbłaźnię? Wszyscy znowu będą się ze mnie wyśmiewać, a wtedy…
- Liam! Jestem przy tobie. Uda ci się, pokażesz im wszystkim na co cię stać. Potraktuj to, jako zemstę na tych, którzy się z ciebie śmieją. Udowodnij im, że jesteś wielki. Kocham cię – powiedziałam przytulając chłopaka.
- Zapraszamy na scenę – wtrącił prezenter.
- Idź, trzymamy z twoją mamą kciuki! – zaśmiałam się popychając chłopaka w stronę wyjścia.
***
- Ona mnie kocha T.I!
- Liam do cholery, czy ty wciąż jesteś tak zaślepiony, że tego nie widzisz?! Czemu jej tu nie ma?!
- T.I dobrze wiesz, że Lisa teraz jest na egzaminie!
- Zrozum to w końcu: ta dziewczyna nie jest ciebie warta! Liam, ja też mam dziś egzamin. Ale jestem tutaj z tobą. Jestem, bo bardzo cię kocham i chcę cię wspierać. Ona też powinna, skoro również cię kocha.
- A może ja wcale nie potrzebuję twojego wsparcia, co? – prychnął wchodząc z mikrofonem na scenę po raz drugi w swoim 16-letnim życiu.
Zabolało. Czy to był koniec? To był koniec całej naszej jedenastoletniej, bezgranicznej przyjaźni ,,na zawsze’’?
***
Siedziałam na podłodze oparta o łóżko, wylewając kolejne litry łez. Nie mogłam w to uwierzyć. Przez swój niewyparzony język i głupotę straciłam najważniejszą osobę w całym moim życiu, straciłam przyjaciela. Wytarłam nos w chusteczkę i odrzuciłam ją na bok. Wszystko mnie bolało. Dziś miał być wyjątkowy dzień. Dwunasta rocznica naszej przyjaźni.  A ja wszystko zburzyłam. Usłyszałam, że drzwi do mojego pokoju otwierają się, jednak nawet nie spojrzałam, kto wszedł do pomieszczenia. Zamiast tego, ponownie ukryłam twarz w dłoniach starając się opanować łzy. Poczułam, ze ktoś klęka naprzeciwko mnie i kładzie mi ręce na kolanach. Poniosłam wzrok na nieznajomego. Liam…
- Wiesz, że nienawidzę patrzeć na twoje łzy – westchnął. – Miałaś rację T.I. Przepraszam za to, co wtedy powiedziałem. Potrzebuję cię. Potrzebuję przyjaciółki. Mojej kochanej T.I.
- Jest OK – uśmiechnęłam się ciepło kładąc swoje dłonie na jego. On jednak zabrał swoją prawą i poruszył zabawnie brwiami, na co zaśmiałam się kręcąc głową.
- To jak? – westchnął wyciągając ku mnie mały palec. – Przyjaciele na zawsze?
- Na zawsze – odparłam chwytając jego palec w swój.
Na zawsze i na wieczność.




Takie coś z Liam'em, bo dawno go nie było.
Wiem, że pewnie spodziewaliście się miłości, ale stwierdziłam, że przyda się jakaś odmiana i oto jestem!
Szczerze? Ten imagin jest do dupy. Nie podoba mi się. Ale wy komentujcie i wyrażajcie swoją opinię.
Chciałabym też poinformować was, że na swoim kanale na YouTube zamieszczam co jakiś czas filmiki związane z chłopcami. Zapraszam TUTAJ. Komentujcie, lajkujcie, subskrybujcie <3

7 komentarzy:

  1. Masz rację, to taka fajna, mała odskocznia :)
    Imagin ci fajnie wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny imagin ;) nie rozumiem co ci sie w nim nie podoba ?? - świstak :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super,bardzo mi sie podoba

    K.CL

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne po prostu genialne <3


    http://pleas-enjoy-your-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. jaki zajebistyy *_*

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy dodany komentarz.
Nawet nie wiecie jak bardzo one nas motywują i ile frajdy nam sprawiacie, zostawiając po sobie jakiś ślad!
Czytamy wszystkie komentarze, za wszystkie dziękujemy<3