czwartek, 4 lipca 2013

Five Hundred Thirty - One

Czytając, słuchaj Birdy - Skinny Love ♥

Znasz to uczucie, kiedy zaczyna ci zależeć na kimś tak bardzo, ze mogłabyś oddać za niego życie ? Albo to, gdy cały świat staje się najmniej ważny, bo jesteś z kimś, kto jest ważniejszy niż wszyscy wokół ? Gdy na widok ukochanej osoby chce ci się uśmiechać, bo zdajesz sobie sprawę, że to właśnie on jest osobą, która nadaje twojemu życiu sens ?

~*~

Leżeli obok siebie, dyskutując o tym co ich łączy i o tym jak ważni są dla siebie nawzajem.
- Niall ?
- Tak ?
- Wyjaśnij mi na czym polega miłość...
Irlandczyk uśmiechnął się, ukazując przy tym szereg swoich śnieżnobiałych zębów. Dziewczyna przysunęła się do chłopaka, wtulając się w jego tors. 
- Hmm.. Myślę, że nie potrafiłbym zdefiniować ci miłość. Miłość, ehh.. Miłość jest najpiękniejszą rzeczą, jaka może spotkać każdego człowieka. Każdy zasługuje na to by kochać i być kochanym.. Spójrz - blondyn wziął drobniutką dłoń swojej ukochanej i przyłożył ją do lewej strony sojej klatki piersiowej - co czujesz ?
- Bicie twojego serca..
- Kiedy kogoś kochasz, wiesz, że serce bije dla tej jedynej osoby, że bez niej w ogóle mogłoby nie istnieć. Chcę ci uświadomić, że moje serce bije tylko i wyłącznie dla ciebie i bez ciebie, traci motywację do tego by bić. Miłość jest krucha i musimy o nią walczyć. Z czasem staje się silna, ale trzeba o nią zadbać, bo inaczej się zniszczy. My naszą wygraliśmy i to się dla mnie liczy. Tu i teraz. Za paręnaście lat i tysiące mil stąd. Jesteś największym szczęściem jakie mnie spotkało - chłopak ucałował czubek jej głowy. Wzruszona wypowiedzią Nialla [T.I.], wtuliła się w niego jeszcze bardziej.
- Kocham cię Niall.. Jak nikogo innego.. Najbardziej na świecie..
- Je ciebie też, kruszynko..
[T.I.] podniosła głowę i delikatnie musnęła wargi swojego ukochanego, zatracając się w kolejnych sekundach trwającego pocałunku. 

~*~

Miłość jest krucha i musimy o nią walczyć. Z czasem staje się silna, ale trzeba o nią zadbać, bo inaczej się zniszczy. My naszą wygraliśmy i to się dla mnie liczy. Tu i teraz. Za paręnaście lat i tysiące mil stąd.

***
Taki średni, ale po ostatnim smutnym chciałam dodać coś 'weselszego'. :) 



22 komentarze:

  1. Emmm. Imagin nawet ok, tylko on się kończy w nawet nie połowie piosenki. Radzę Ci się trzymać regulaminu bo tutaj są dziwni ludzie(czyt. admini)..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz ja rozumiem, że macie swój regulamin i wszystko jest takie super hiper i wgl. ale wiesz nie każdy zawsze ma wenę na danego chłopaka. Mi na przykład ten imagin nie pasował by mi z Lou, chodź go kocham ale nie.... I wierz chodzi mi o to, że najeżdżając na SWOJE pomocnicę na blogu, przy wszystkich coś zdziałasz? Mi jak by ktoś tak zrobił to nie wiem czy dalej chciałam by pisać na tym blogu i być może całkiem straciła bym chęć do pisania imaginów. No ale wiem macie ogromnego bloga z mnóstwem wspaniałych imaginów, dużą ilością komentarzy, obserwujących i licznikiem wejść. Chcesz to wszystko zepsuć ustawiając harmonogram kto, z kim i dlaczego? Może jeszcze w dni parzyste wesołe, romantyczne a w dni nie parzyste smutne i +18?!Ja na twoim miejscu bym napisała e-mailem czy inną drogą co myślę o tym i o tym. A nie przy wszystkich najeżdżać na WSPANIAŁE autorki ale też czytelniczki. Wiesz tu już troszkę przeginasz. Jak chcesz możesz zignorować mój apel i usunąć mój komentarz. Bo co zrobi taka nic nie znacząca dziewczyna jak ja takiej wielkiej Pani. Więc przemyśl to i się zastanów, nad tym co robisz bo ja na twoim miejscu doceniała bym te wszystkie wspaniałe autorki a nie opieprzała ich.

      Usuń
    2. Eeee. Ok, spoko. Ja nikogo nie urażam.

      Usuń
    3. ej przecież ona nie napisała niczego złego tak na prawdę, plus chyba nie złamała regulaminu tym imaginem, no moze Barbie-is-fantastic nie powinna pisac o "dziwnych ludziach".. Nie rozumiem komentarza anonima. :) x

      Usuń
    4. To czytaj z zrozumieniem. Na ten kom pierwszy była odp. Są tu dziwni czytelnicy ale zotał usunięty. I jeśli to nie jest miejsce na takie rzeczy to stwórz osobną zakładkę gdzie każdy będzie mógł wyrazić swoje zdanie na temat "działalności" bloga. Xd

      Usuń
  2. Nie powinno sie go usuwac. Mimo ze sa dni z Lou przymknij prosze na to oko. Nastepnym razem zrobi inaczej dziewczyna. Imagin jest cudowny,slowa Nialla rowniez. I choc jest krotki to i tak mi sie podoba :)

    K.CL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przymknę oko, ale minus jest.

      Usuń
    2. dziekuje, kochana jesteś :)

      K.CL

      Usuń
  3. co do imagina jest bardzo przyjemny i to tylko wyłącznie do autorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, napiszę grzecznie: masz minus, następnym razem proszę o zapoznanie się z regulaminem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesteś pizdą!!!!!!

      Usuń
    2. zważaj trochę na słowa okej ?
      Imagin choć krótki to mi się podoba ;)

      Usuń
    3. Hola anonimku, nie pozwolę się obrażać!

      Usuń
    4. Szanowny Anonimku!

      Sądzę, że Twoje naganne zachowanie spowodowane jest późną porą, dlatego zalecam położenie się spać.
      Jeśli nie zauważyłeś, żyjemy w wolnym kraju, gdzie jest wolność słowa, jednak każdemu należy się szacunek, czego ty osobiście nie uznajesz. Jest mi z tego powodu cholernie przykro, że ziemia wciąż nosi takich ludzi. Ponad to, blog ma swój regulamin. Każda z autorek zobowiązała się go przestrzegać, a czytelnicy nie mają na niego najmniejszego wpływu. Uważam, że Tynia ma rację - jeżeli na blogu ma być ład i porządek, trzeba przestrzegać pewnych zasad.
      Zupełnie na koniec pragnę zaznaczyć jedno - JEŚLI MASZ CZELNOŚC OBRAŻAĆ KOGOKOLWIEK NA BLOGU, NIE KRYJ SIĘ ANONIMOWOŚCIĄ! MIEJ ODWAGĘ POKAZAĆ KTO WYRAŻA SWOJE ZDANIE!

      Pozdrawiam
      Natalia

      Usuń
    5. Wiecie nie chce się wtrącać ale przeczytałam te komentrze i tak wszyscy chcą zrobić wszystkim na złość. I tak wszystko kręci się woluł regulaminu, którego rygory aż pali w oczy. Wiecie nie chce nić mówić ale to wszystko jestega powalone. I też nie każdy ma konto bo ja nie mam i jest dobrze ;)

      a i tak imagin jest boski *,*

      Usuń
    6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    7. Droga Natalio, porozmawiajmy o wolności słowa i swobodzie wyrażania opinii w świetle usuniętych tu komentarzy hmm...
      Co jak co, ale jesteście ostatnimi osobami, które powinny w tej sytuacji pouczać kogoś w tych kwestiach. Najwidoczniej jedna z adminek ma problem z przyjęciem odrobiny krytyki..

      Usuń
    8. Usuwałam komentarze, które były na temat mój, a nie imagina. Jak już pisałam: to nie miejsce na takie dyskusje! Nie usunęłam imagina, zamiast coraz bardziej najeżdżać na mnie zacznijcie komentować pracę wyżej. Jak to się mówi: i tak i tak jest źle. Nikomu nie idzie dogodzić.

      Usuń
    9. Wiesz będzie dobrze jak nie będziesz usuwała komentarzy. Przedtem czepiałaś się tego, że wspaniałe adminki odpowiadają na komentarze a teraz sama to robisz. Miej cywilną odwagę się przyznać, że nie każdemu twój pomysł z ustawianiem dni, kolejką i dwu godzinną przetwą się nie podoba. I nie którym jest się trudno przystosować. Wiesz na moje oko za dużo na raz wymagasz. Mogłaś najpierw zrobić te dni i jak się to wszysto unormuje to zrobić kolejkę. A dwu godzinną przerwę też jakoś wcisnąć po kolei i po mału.

      Usuń
    10. Powiedzcie mi tylko o co ten szum? Chcemy dobrze i tak jest źle. Dziwicie się że autorki odchodzą? BO MAJĄ WAS SERDECZNIE DOŚĆ. JA TEŻ. regulamin każdy czytał po to, aby się z nim zapoznać i przystosować. Poza tym ten blog nie ma być śmietnikiem na którym co pięć minut ukazują się imaginy a blogiem na którym możecie się hmm. odprężyć, zrelaksować, pocieszyć i popłakać. Czy naprawdę tak wiele wymagam ja i dziewczyny? Nie wydaje mi się, skoro większość potrafi się jakoś przystosować, albo chociaż się stara. Dni z chłopakami nie będą trwały wiecznie, a tylko dopóki nie wyrównamy imaginów z chłopakami. Potem będzie wszystko według kolejki, może być? Czy też ci się to nie podoba. Pamiętaj, że także w prawym górnym rogu jest czerwony krzyżyk. Jeśli nie chcesz tego czytać to zawsze możesz wyjść z bloga ;)

      Fumiko

      Usuń
  5. jest ok, ale miło, że usuwasz komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jest świetny. taki lekki fajny bardzo. x

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy dodany komentarz.
Nawet nie wiecie jak bardzo one nas motywują i ile frajdy nam sprawiacie, zostawiając po sobie jakiś ślad!
Czytamy wszystkie komentarze, za wszystkie dziękujemy<3