wtorek, 23 lipca 2013

Informacja!

Witam!

Dawno nic tutaj nie dodałam, ale wciąż tutaj jestem. Wraz z Elizą i Natalią jesteśmy trochę zdziwione, że tak mało osób przesłało swoje prace do naboru. Nie przypasował wam temat? Zresztą, nie ważne. Jestem tutaj, aby ogłosić iż do załogi dochodzą: 
Gratulujemy, witamy i prosimy o przesłanie swoich danych wraz ze zdjęciem do Sherrie na email: dunsherrie@gmail.com + czeka regulamin do zaakceptowania. 
Jest jeszcze jedna rzecz, którą chciałam ogłosić. Przez to, iż przyjęłyśmy tylko dwie osoby: Nabór jest znów otwarty! Temat dowolny, długość tak samo. Postawcie na kreatywność, bo tym razem prace wędrują na moją pocztę. Tak, teraz imaginy wysyłajcie na mój mail tynia72@o2.pl. Macie czas do 28 lipca (niedzieli). W temacie maila wpisujcie „Nabór”. 
Życzymy wszystkim powodzenia, a ja czekam niecierpliwie na prace :)
Autorki proszę o nie dodawanie już dzisiaj imaginów. 

8 komentarzy:

  1. Prace trzeba wysyłać w microsoft wordzie? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. JEZU, STRASZNIE WAM DZIĘKUJE *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. a jak ktoś wysłał normalnie w wiadomości?

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje i dajcie z siebie wszystko dziewczyny :) xx

    K.CL

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy dodany komentarz.
Nawet nie wiecie jak bardzo one nas motywują i ile frajdy nam sprawiacie, zostawiając po sobie jakiś ślad!
Czytamy wszystkie komentarze, za wszystkie dziękujemy<3