niedziela, 7 lipca 2013

Knyyciowy List

Witam drogich czytelników i moje kochane autorki,
Postanowiłam się dzisiaj wyłamać z informacją/ogłoszeniem ze względu na sytuacje, które ostatnio miały miejsce na blogu. Może jestem ostatnią osobą, która powinna się na ten temat wypowiadać, ale to co się dzieje przewyższa wszelkie normy i mocno nadwyręża moją cierpliwość. Podzielę tekst na punkty, bo inaczej zacznę pisać bez sensu i pomieszam wszystko.

  1. Imagin Five Hundred Thirty – One autorstwa Horanki

Byłam u cioci, nie miałam stałego wglądu na tę sprawę, ale rozumiem na tyle, aby wyciągać z tego wnioski. Ogólnie cała dyskusja kręciła się wokół regulaminu.
a) Regulamin
Jeśli jakaś autorka zgłaszała się do nas, gdy regulamin już istniał powinna mieć to na uwadze. Pierwsze co bym zrobiła to sprawdzenie regulaminu, czy jest w porządku i czy jestem w stanie się mu podporządkować. Jeśli nie to się nie zgłaszam i tyle. Nie mówię, że nowe autorki są złe lub nie doinformowane. Jeśli ktoś był już w załodze przed regulaminem to musiał go zatwierdzić. Jeśli się z nim nie zgadzał to pisał do Elizy, bądź odchodził z załogi. Wszystko pięknie i bezproblemowo. Nie rozumiem uniesień niektórych osób na ten temat. To jest regulamin AUTOREK.
b) Kolejka
Sama mam do niej mieszane uczucia. To pewnie dlatego, że przyzwyczaiłam się do wolnej ręki w publikowaniu. Czasami ma się imagina, chce się go dodać, ale nie można, bo potrzebny jest jeszcze np. Louis, którego nikt nie pisze. Ale takie problemy da się rozwiązać i to jest tylko NASZA(nas autorek) sprawa. Oczywiście, że chciałybyśmy, aby blog działał jak najlepiej, ale czasami się po prostu nie da. Co z tego że są wakacje. My też chcemy mieć wolne, a nie że cały rok mieszacie nas z błotem za brak imaginów. Kolejka powstała, aby wyrównać ilość imaginów o poszczególnych chłopakach, tak aby każdy miał co czytać. Bowiem są takie osobniki, którym najlepiej czyta się, np. o Harrym(ja na przykład). Sądzę(i pewnie reszta dziewczyn też się zgodzi) że wprowadzanie jeszcze podziału na dni parzyste, nieparzyste etc. jest totalnym przegięciem, więc nie będziemy stosować tego typu kolejki. Nasza kolejka nie jest na zawsze! Wyrównamy ilość imaginów i ją prawdopodobnie zlikwidujemy.
c)„dziwni ludzie”
Pewien ktoś nazwał tak administratorki. Posłuchajcie proszę, te dziewczyny są po to, aby opanować nas i resztę bandy. Ich zadaniem nie jest uprzykrzanie ludziom życia, ale pilnowanie porządku na blogu. Nie zapominajmy, że one też piszą imaginy, a to że są podpisane jako administratorki pogrubioną czcionką to mały pikuś. O co ten ból dupy?
d) Usuwanie komentarzy
Przepraszam Tyniu, ale no głupio z tymi komentarzami wyszło. Ja bym je tam zostawiła na następny raz, aby nikomu nie zachciało się kwestionować jego wolności słowa. Chociaż wszyscy powinni wiedzieć, że w internecie panuje netykieta. My powinnyśmy potrafić pogodzić się z krytyką i tyle, nawet tą nieuzasadnioną. Jednocześnie dziękuję wszystkim, którzy zawsze dzielnie nas bronią, bo są tu takie aniołki.

  1. Imagin Five Hundred Thirty – Three autortwa Pandy
Zgotowaliśmy Konstancji bardzo miłe powitanie, naprawdę. Tak na marginesie to śliczna jesteś Pando.
a) Formy Imaginów
O ile mi wiadomo imagin nie jest gatunkiem literackim, o którym uczy się w szkołach. Imagin jest luźną internetową formą pisaną, która tak właściwie nie ma swoich zasad, oprócz tego, że zazwyczaj jest o kimś sławnym. Nie rozumiem, więc po co to wielkie oburzenie pod tym imaginem?! Dziewczyna chciała napisać to tak i napisała. Co ciekawe, gdy ja iks czasu temu napisałam coś podobnego nie było wątów na temat jego formy. Tylko teraz coś się nie podoba. Czy to taka tradycja, że nowe autorki witamy porcją hejtów i narzekań? Nie podoba mi się to kochane.
b) Kto jest gorszy?
Pora, abym teraz ja kogoś pojechała. Dziwicie się, że mniej dodajemy, albo piszemy takie „gówna”, a wy też się do tego przyczyniacie słodziutcy czytelnicy. Jest was ponad 400 w samych obserwatorach, a po cichu czyta nas pewnie jeszcze więcej, a jeśli pod imaginem jest min 15 komentarzy to wiadomo, że albo jest jakaś afera, albo autorka odpowiada na wasze komentarze. To jest cholernie niska frekwencja w stosunku do waszej ilości. Więcej komentarzy jest u mnie na blogach, a nie są one specjalnie popularne. Czytacie Dangery i Darki? Widzieliście ilość komentarzy pod rozdziałami? Czasem nawet ponad 100... To trochę smutne, bo ilość obserwatorów jest zbliżona. Bardzo dziękuję tym, którzy komentują nawet samym „super, fajnie, boski” i jednocześnie apeluję do tych cichasków, aby się nie bali i też coś napisali. Aha! I obok komentarzy jest też przycisk Poleć w Google. To też fajny bajer, więc może zacznijmy go używać?

To chyba wszystko co chciałam napisać. Jeśli to przeczytaliście to daję wam wolną rękę. Możecie się ze mną zgodzić lub nie. Ja wyraziłam swoje zdanie, a przecież mam do tego prawo, prawda?
Ja się pod tym tekstem podpisuję drukowanymi literami!
Wasz zły i niedobry
Łokieć

3 komentarze:

  1. Podpisuję się pod tym rękoma, stopami, łokciami i nogami.
    Co do imagina Pandy, który swoją drogą naprawdę jest śliczny - nie rozumiem o co ta spina.
    JEŚLI WAM SIĘ COŚ NIE PODOBA, TO SZAR AP. DO GÓRY MACIE CZERWONY KRZYŻYK, JAK GO NACIŚNIECIE, TO TO POWINNO ZAŁATWIĆ SPRAWĘ.
    Zawsze macie zakładkę "Off Topic" gdzie możecie się wyżalić. Tym czasem jest tam pusto, a pod imaginami afera za aferą, o byle co. Jeśli chcecie krytykować, to dobrze by było, gdyby ta krytyka była uzasadniona, co nie? Ale niee... niezadowoleni zaczynacie pisać komentarze typu "gówno", "nie podoba mi się", "beznadzieja" urażając przy tym autorkę, która naprawdę się stara.
    Najlepiej by było, gdybyście niezadowoleni zostawiali to bez komentarza, niż wypisywali... to coś.
    Co do komentarzy, to w sumie macie rację. Jestem na siebie zła, bo nie zawsze skomentuję jakiś imagin, chociaż by "wspaniałe *-*" czy jakże popularnym "hkrjhpirjejog3jihehi go", gdyż po prostu nie zawsze mam czas czy możliwość (jak np. korzystam z przeglądarki w telefonie). Jednak na blogu jest 416 obserwatorów i... serio? Czyżby każdy nie miał czasu skomentować jednym słowem? Bez przesady...
    Tak więc obiecuję poprawę i postaram się tym razem zacząć komentować każdy wpis tutaj :)
    A hejterów proszę, by trochę się ogarnęli.
    Pozdrawiam i życzę weny do pisania dalszych imaginów i by wszystko szło tutaj już gładko :)
    No i miłych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie zgadzam sie z Toba w stu procentach. Nareszcie ktos napisal cala prawde ! Ludzie ogarnijcie sie !
    Ja sama prosilam aby nie usuwac imagina jednej z autorek,ale napewno nie wyzywalam,nie krzyczalam,ale grzecznie poprosilam.
    Zdecydowanie zaslugujecie na dni wolne... Macie przeciez swoje zycie !
    Jak mowilam zgadzam sie ze wszystkimi punktami.
    Pozdrawiam xx

    Klaudia CityLondon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja to sie jeszcze zastanawiam czemu negatywne komentarze sa zazwyczaj pisane przez anonimki,bez podpisu (np jak u mnie ;p). Brawo za odwage :)

      K.CL

      Usuń

Dziękujemy za każdy dodany komentarz.
Nawet nie wiecie jak bardzo one nas motywują i ile frajdy nam sprawiacie, zostawiając po sobie jakiś ślad!
Czytamy wszystkie komentarze, za wszystkie dziękujemy<3