poniedziałek, 29 lipca 2013

Ogłoszenie.



Wyniki


Znów prac na nabór było mało (w stosunku do ilości dawniej), dostałam ich zaledwie 10, co mnie trochę zdziwiło. W dodatku przez ten tydzień byłam pełna obaw, że nikogo nie przyjmiemy. Wczoraj pod wieczór dostałam jedną pracę, która bardzo nam się spodobała. Tą osobą była : 


Gratulujemy i witamy w załodze! :)
Prosimy, abyś przesłała na email Sherrie swoje dane wraz ze zdjęciem (dunsherrie@gmail.com), zaakceptowała regulamin i zaproszenie do blogowania na poczcie. Mamy nadzieję, że będzie ci się z nami dobrze współpracowało :)

4 komentarze:

  1. Och, nie wierzę. Zaskoczenie ogromne. Nie spodziewałam się.
    Też mam nadzieję, że nasza współpraca będzie owocna.

    OdpowiedzUsuń
  2. miałyście przyjmować kilka prac a wybrałyście tylko jedną? :( na pewno znalazłybyscie jeszcze z przynajmniej 2 świetne nadesłane Imaginy :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybrałyśmy tylko jedną, bo reszta nie była zbyt dobra :)

      Usuń

Dziękujemy za każdy dodany komentarz.
Nawet nie wiecie jak bardzo one nas motywują i ile frajdy nam sprawiacie, zostawiając po sobie jakiś ślad!
Czytamy wszystkie komentarze, za wszystkie dziękujemy<3