środa, 24 lipca 2013

Rezygnacja

Cześć
No więc ehm. Znowu. Ale nie mam innego wyjścia. Usuwam się z bloga. Zapytacie dlaczego? Ponieważ no cóż, jest wiele problemów, no i brak czasu. Nawet nie wiecie jak nie chcę odchodzić, ale muszę. Nic nie dodaję, w końcu są wakacje, a ja prawie całe mam już zaplanowane. W dodatku w tym tygodnie przyjechała moja kuzynka, i chcę się nią nacieszyć, bo ostatnim razem widziałam ją z pół roku temu jak nie więcej. Po za tym już nie mam pomysłów na imaginy. Na serio, co do tych krótkich opowiadań całkiem się wypaliłam. A na głowie mam jeszcze opowiadania na których chcę się skupić najbardziej. A więc już nic tu nie dodam, ale mam nadzieję, że dojdzie ktoś naprawdę utalentowany na moje miejsce.

Jeśli ktoś chcę poczytać opowiadanie, które aktualnie prowadzę sama, to tu podaję linki:

Proszę was o komentarze, ponieważ zależy mi na nich no i o dodawanie się do obserwatorów.

Dziękuję za te wspaniałe komentarze pod każdym dodanym imaginem.
Kocham was, drodzy czytelnicy.
Martyna

7 komentarzy:

  1. Naprawdę wielka szkoda, że odchodzisz, ale rozumiem i życzę powodzenia w prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To wielka strata dla bloga ;( przykro mi :CC

    OdpowiedzUsuń
  3. Eh, szkoda kochana ,że odchodzisz :c Powodzenia w dalszym pisaniu i udanych wakacji do końca c: ~Panda

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej. Szkoda. ;c Ale cóż.. życzę powodzenia w dalszym pisaniu. :) Może jeszcze kiedyś tutaj wrócisz. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wielka szkoda bo wspaniale piszesz a i powodzenia w pisaniu bloga ;) - świstak :)

    OdpowiedzUsuń
  6. szkodaa... ale zycze wszystkiego co najlepsze :*

    K.CL

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda, kocham/kochamy cię, powodzenia w pisaniu bloga no i będę/będziemy tęsknić :c ♥ ilysm ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy dodany komentarz.
Nawet nie wiecie jak bardzo one nas motywują i ile frajdy nam sprawiacie, zostawiając po sobie jakiś ślad!
Czytamy wszystkie komentarze, za wszystkie dziękujemy<3