piątek, 13 września 2013

Five Hundred Eighty-Nine

Cześć Księżniczko, to ja, Niall.
Mam dzisiaj urodziny, tak, kończę już dwadzieścia lat.
Robię się stary, nieprawdaż?

Wiem, że chciałabyś, abym był ciągle młody.
Wiem, że może być Ci teraz smutno.
Proszę, nie smuć się Księżniczko, kocham Cię.
Powoli wkraczam w dorosłe życie, nie jestem już nastolatkiem.
Jednak dla Ciebie zawsze pozostanę siedemnastolatkiem ze schodów X Factor.

I nim będę do końca życia, obiecuję.
Nie ważne, ile będę miał lat.
Nie ważne, jaka to będzie pora roku.
Nie ważne, jaka będzie pogoda.
Nie ważne, ile Ty będziesz miała lat.

Pewnego dnia założysz rodzinę.
Będziesz matką, żoną, później babcią.
Wtedy usiądziesz sobie przed kominkiem i powspominasz "stare czasy".
Mam nadzieję, że i ja się tam znajdę...
Obok Ciebie.
Przytulając Cię i całując w czoło.

W końcu jesteś moją Crazy Mofo, tak?
Moją, z nikim się Tobą nie podzielę.
Jesteś moją Niall's Girl, prawda?
Na zawsze nią pozostaniesz.
Kiedyś ożenię się z Directionerką.
Kto wie, może będziesz nią Ty?

Dla mnie jesteś perfekcyjna.
Bez względu na wiek, kolor skóry, rasę, wygląd, wagę.
Jesteś moją Crazy Mofo.
Jesteś idealna.

Pamiętasz, gdy powiedziałem, że kocham wszystkie Directioners?
Kocham Was wszystkie, bez wyjątku.
Każdą z Was chcę spotkać.
Ciebie też, Księżniczko.
Za parę miesięcy, może lat, spotkamy się.
Przytulę Cię, dam Ci buziaka w policzek.
Może zostaniesz ze mną na całe życie?

Popełniam błędy, jestem człowiekiem.
Ale Ty mi je wybaczasz.
Pamiętasz, gdy zdenerwowany zacząłem przeklinać na fankę/Directioner?
Wybaczyłaś mi to.
Kochasz mnie.
Ja Ciebie jeszcze bardziej.

Każdego dnia sprawiasz mnie szczęśliwym, bo wstąpiłem w Twoje życie.
Każdego dnia sprawiasz mnie szczęśliwym, bo Ty wstąpiłaś w moje.
Nie ważne, czy mnie spotkałaś, czy nie.
Jesteś wielką częścią mojego życia.
Trzy czwarte mojego bijącego serca jest oddane Tobie.
Tylko Tobie.
Jesteś moją księżniczką.

Dzisiaj skończyłem dwadzieścia lat.
Nie jestem już nastolatkiem.
Ale cały czas kocham się wygłupiać, prawda?
Cały czas jestem Twoim Niallerem, prawda?
Cały czas jesteś moją Crazy Mofo, prawda?
Wiedz, że Cię kocham.
Ponad życie.
I... ostatnie pytanie...

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR9IN5Cl_gX4BAEialtngFKth2uFa1Eq0YqPzbrKfnB2L84RNkJ





~Pisząc, słuchałam "Forever Young" i płakałam, ale mniejsza z tym.
Proszę o niekopiowanie. :)
Kocham Was misiaczki! ♥ Pamiętajcie, że dla Nialla zawsze będziecie idealne :)

No, i kochany Niallerze, wiem, że tego nie przeczytasz, ale musisz wiedzieć, że Cię kocham. Masz już te dwadzieścia lat, ale dla mnie zawsze będziesz tym zabawnym szesnastolatkiem. Gdy usłyszę "Niall Horan", od razu myślę o farbowanym blondynie. O tym, który ma krzywe ząbki. O tym, który pochwalił się... majtkami w czterolistne koniczynki. O tym, który ciągle mówi "I'M IRISH", bo przecież nikt tego nie wie. Może i masz tylko (aż?) dwadzieścia lat, ale pomyśl, ile ludzi uratowałeś. Te wszystkie to Twoje Crazy Mofos. Czasem pojmuję Cię jako Anioła. Anioła, który się zagubił i został zesłany na ziemię, aby ratować ludzi i ich ciągle pocieszać, rozśmieszać. Chciałabym widzieć codziennie Twój piękny uśmiech. Niekoniecznie ten prosty. Dla mnie byłeś idealny z krzywymi zębami. Dla mnie będziesz idealny pod każdą postacią. Kocham Cię, Niall. Nie wyobrażam sobie życia bez Ciebie. Twoja księżniczka będzie prawdziwą szczęściarą. ♥

faith was strong. :)
#muchlove

14 komentarzy:

  1. To jakiś nowy wodospad czy tylko moje łzy? To jest piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam sie absolutnie z Tobą (w sensie o Twoje słowa na końcu posta ;] ). prześwietny imagin !

    K.CL

    OdpowiedzUsuń
  3. Super imagin! Bardzo podnosi na duchu! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeny, aż łezka się kręci w oku :')
    To jest cudowne, masz talent do pisania *.* 'kochasz mnie, a ja cb jeszcze bardziej'
    Jeeny ale to słodkie!
    Czekam na nn ;)

    Zapraszam do sb
    najlepszepolskieimaginyonedirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Boszzzzzzzzzzzzz... siedzę i ryczę!!!! Coś ty zemną zrobiła! nie płakałam od ponad PÓŁ roku (nie włączając w to ''This Is Us'';))to jest naprawdę super ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Boże. To jest niesamowite. Płaczę :'( ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, kuźwa zdołuj człowieka bardziej :')

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znoszę płakać, a właśnie to robię. Dziękuję, że to napisałaś, bo wiele mi to uświadomiło :')

    OdpowiedzUsuń
  9. To jest cudowne <3 <3 <3 !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. obiecywałyście że jak bd rok szkolny to będą Imaginy regularnie, codziennie a tu...ten blog schodzi na psy o ile już tam nie jest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, autorki mają szkołę, obiecać mogły, że będą imaginy, ale to wcale nie jest takie proste, jak się wydaje. Uszanuj to, że mają obowiązki, naukę i mniej czasu na pisanie. Powinnaś/powinieneś cieszyć się, że blog jeszcze istnieje.

      Usuń
  11. To jest piękne. Wiem, że wszyscy na pewno już Ci to mówili ale dziewczyno masz talent!! Teraz akurat płaczę i nie wiem czy nie zaleje laptopa. Przepiękny imagin i w ogóle miło jest coś takiego przeczytać. Pozdrawiam czytelniczka Katyy. ;**

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy dodany komentarz.
Nawet nie wiecie jak bardzo one nas motywują i ile frajdy nam sprawiacie, zostawiając po sobie jakiś ślad!
Czytamy wszystkie komentarze, za wszystkie dziękujemy<3