poniedziałek, 7 października 2013

Rezygnacja

Hej kochani.
Jak sama nazwa posta wskazuje rezygnuje z tego bloga.
Byłam z wami jako autorka 6 miesięcy.
Przez ten czas wiele rzeczy w moim życiu się zmieniło, coraz mniej mam przez to czasu na pisanie.
Ostatniego imagina tutaj dodałam w lipcu? Tak chyba tak.
Przez te trzy miesiące zastanawiałam się nad tą decyzją i uważam, że jest słuszna.
Na początku się wahałam jednak jedna rzecz przeważyła szale.
Jaka?
Brak czasu.
Lekcje mam codziennie do 17 w domu jestem prawie o 19, a weekendy są zawsze przepełnione nauką. Przykro mi to mówić, ale niestety takie są fakty i nic na to nie poradzę.
Myślę, że i tak nie będziecie za mną zbytnio tęsknić, jest tu przecież tyle niesamowitych autorek, a jak zatęsknicie to zapraszam na mojego bloga.

charmingcharworld.blogspot.com

Dziękuję wam wszystkim za wszystkie komentarze oraz Elizie za daną mi szanse.
Zawsze będziecie moją rodzinką 
Wasza Char 

17 komentarzy:

  1. Dlaczego<3
    Może byś oddała komuś bloga?;CCCCCCC

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. emm.. ona nie może oddać bloga, bo przecież są inne autorki ^^

      Usuń
  2. Będzie mi ciebie bardzo brakowało. ;(
    Twoje imaginy były cudowne i kochałam je czytać , i będę to dalej robić. :) Będę się cofać to tyłu i czytać je od nowa , bo są tak bardzo genialne ;) *o*
    Przykro mi z tego powodu ze odchodzisz , ale świetnie cię rozumiem . Sama mam bardzo dużo nauki na głowie i nie mam na nic czasu. :/
    Mam nadzieje ze jeszcze kiedyś Twoje twórczości pojawią się na tym blogu :)
    Do zobaczenia kochana , trzymaj się :* <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, nawet nie wiesz ile takie słowa dla mnie znaczą ❤

      Usuń
  3. Szkoda.. Nawet nie myśl, że nie będziemy tęsknić <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda może jeszcze kiedyś wrócisz i rozumiem cię. Z tymi lekcjami masz do dupy. Powodzenia życzę i mam nadzieję do zobaczenia. Może jeszcze tak ostatni imaing na pożegnanie? :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś jeszcze jakiś prześle Elizie, ale jak na razie nie mam żadnego w zanadrzu :(

      Usuń
  6. Właśnie ostatni imagin na pożegnanie najlepsze są te z Niallem na każdym się poplakalam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku dziękuję, nie myślałam, że komuś aż tak bardzo się one podobały ❤

      Usuń
  7. NAPISZ OSTATNI IMAING PROSZĘĘĘ ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam na opowiadanie o One Direction ♥ http://opowiadaniaoonedirectionpoopey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dozobaczenia ! Mamy nadzieej że jeszcze kiedys powrucisz do tego bloga. Twoje imaginy były naprawde dobre :) Klaudia xXx

    OdpowiedzUsuń
  10. Będziemy tensknić możesz napisać ostatni imagin o Zaynie i Niallu

    OdpowiedzUsuń
  11. No cóż, to twoja decyzja. Będziemy tęsknić i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Będę za Tobą ogromnie tęskić, bo zawsze Cię podziwiałam. Twoja imaginy bardzo dużo mnie nauczyły i są dla mnie bardzo ważne. Doskonale Cię rozumiem w kwestii lekcji, nauki i prac donowych ;c
    Mam nadzieję, że będę miała jeszcze kiedyś ten zaszczyt i przeczytam jakąś pracę twojego autorstwa.
    Chciałabym móc utrzymać z tobą kontakt. Masz twittera? Jeśli tak, to jak się na nim nazywasz? Ja crazy_mofo_69 mam ikonkę z Harrym i tło z kawałkiem tekstu do piosenki "truly madly deeply" ;)
    Kochamy Cię skarbie i będziemy tęsknić :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwykłe słowa, a tyle znaczą dla człowieka ♥ Dziękuję, za to co o mnie myślisz, bo nie spodziewałam się, że aż tak pozytywnie mnie odbieraliście, jeszcze raz dziękuję ♥

      Usuń

Dziękujemy za każdy dodany komentarz.
Nawet nie wiecie jak bardzo one nas motywują i ile frajdy nam sprawiacie, zostawiając po sobie jakiś ślad!
Czytamy wszystkie komentarze, za wszystkie dziękujemy<3