środa, 6 listopada 2013

Six Hundred-Four

Jesteś tylko statuą
Chłopaka, którego znałam
Jesteś tylko tatuażem
Słów, które kiedyś wypowiedzieliśmy

Widząc cię na scenie lub na zdjęciach, na moich ustach pojawia się ironiczny uśmiech. Rzygać mi się chce, jak widzę tę plastikową otoczkę wokół ciebie. Dlaczego nie możesz być moim życiem, oddechem, sercem, światłem? Długim i niekończącym się rozdziałem w moim życiu? Dlaczego nie możesz być, jak dawniej…

Jesteś wyschniętą rzeką
Gdzie kiedyś płynęła miłość
Ale ona wciąż biegnie przeze mnie
Z tobą to musiało odejść

Ostatni raz widzieliśmy się trzy miesiące temu.  92 pieprzonych dni temu.  A kiedy ostatni raz ze sobą rozmawialiśmy? 108 dni temu Zayn. Wiesz, jak to zabawnie brzmi? Para, która nie odzywa się do siebie prawie 1/3 całego roku. Nie jesteśmy pokłóceni. Więc czemu odpychasz od siebie osobę, której na tobie zależy? Nie kochasz mnie już?

Ale jeśli to cofniesz będę czekała by
Ożyć, ożyć
Jeśli odwrócisz się plecami będę czekała,
by odlecieć


Bez ciebie jestem, jak jedno drzewo w lesie, jak roślina bez wody. Umieram w samotności, bo choć niezauważalnie, to stałeś się częścią mnie. Nieodłącznym elementem monotonnej codzienności, w której żyję. Być może uznasz mnie za wariatkę, ale kocham cię i nienawidzę równocześnie. Kocham, bo nie zapomnę od tak, czterech wspólnych lat, a nienawidzę za to, ze się zmieniłeś. Że nie jesteś już moim starym, kochającym i czułym Zayn’em. Teraz jesteś chłodnym i nieczułym egoistą. Przejrzyj w końcu na oczy.

Jesteś jak złamane klucze
Albo opuszczony dom
Bo kiedy głęboko oddycham patrzysz na mnie
Jak statua chłopaka, którego kiedyś znałam

Kiedy te 92 dni temu wylatywałeś, płakałam. Chciałam, żebyś był przy mnie, żebyś został, żebyś mnie nie zostawiał. Wiedziałam, że czekają cię wspaniałe przeżycia i przygody, ale nie znosiłam naszych długich rozstań. Teraz w sumie, jest mi to obojętne, czy jesteś, czy cię nie ma. Ale tamtego dnia, kiedy po moich policzkach ostatni raz z twojego powodu płynęły łzy, spojrzałeś na mnie.. tak inaczej. Jak dnia, kiedy się poznaliśmy, kiedy byliśmy w sobie tak szaleńczo zakochani. Co się zmieniło? Ach tak… Ty się zmieniłeś.

Jesteś tylko pamiętnikiem
Z białą i pustą kartką
Z historią jaką napisaliśmy,
Której nie mogę wymazać

Zabawne… Myślałam, że będziemy parą na całe życie, że zestarzejemy się razem. Teraz wiem, że ten związek nie miał, nie ma i nie będzie miał przyszłości. To co stało się między nami, w ogóle nie miało prawa się wydarzyć, dobrze wiesz, prawda? Tylko czemu nie przewrócę kartki moje życia i nie rozpocznę nowego rozdziału? Bo jesteś dla mnie zbyt ważny.

Patrzę na Ciebie upadającego na ziemię
Bo teraz jest tylko kamień w twoich oczach
Mieliśmy to wszystko, póki się na czymś opieraliśmy
Teraz żyjemy tylko kłamstwami

Jest mi obojętne, czy jesteś obok, czy gdzieś w Australii lub Ameryce. Ale masz po prostu być. Nawet miliony kilometrów ode mnie.  Możemy to zakończyć. Czemu nie mielibyśmy znów być wolni? Powiedz tylko, że chcesz odejść, że nie chcesz już żyć w kłamstwie. Po prostu zadzwoń, powiedz, a ja zrozumiem. Ale jeśli tego nie chcesz, to zmień się. Pokaż mi, że jeszcze będzie OK. Że jestem jeszcze dla ciebie ważna. Że nigdy o mnie nie zapomniałeś. Że nadal jestem częścią ciebie. Że jestem ci potrzebna, tak, jak ty mi. Pokaż mi, że mnie kochasz. Odbudujemy to, co kiedyś między nami było. Tylko powiedz… Nie bądź już statuą chłopaka, którego znałam kiedyś. Bądź znów nim.

***
Ble, ble, ble, flaki z olejem.
Piosenka, której słowa zostały użyte w imaginie to: Nina Nesbitt - Statues
Zapraszam do mnie: Tattoos Fanfiction
Komentujcie! <3

8 komentarzy:

  1. jakie flaki z olejem ? to jest świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytany jednym tchem - to chyba wszystko wyjaśnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie flaki z olejem?! Ten imagin jest niesamowity! Nigdy czegoś takiego nie czytałąm jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jezus, laska, ale ty masz talent! I opowiadania, i imaginy piszesz zajebiste *-* <3 no po prostu talent, talent :o

    OdpowiedzUsuń
  5. A tak wgle, to Nina jest zajebista *-* kocham ją <3

    OdpowiedzUsuń
  6. O kim to jest? Bo zabłądziłam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubie takich imaginow , ale ten jest swietny ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy dodany komentarz.
Nawet nie wiecie jak bardzo one nas motywują i ile frajdy nam sprawiacie, zostawiając po sobie jakiś ślad!
Czytamy wszystkie komentarze, za wszystkie dziękujemy<3