wtorek, 28 stycznia 2014

Six Hundred Thirty-Three


Jeden dzień wydaje się być jak cały rok. 
Moje serce dalej się zatapia,
ponieważ szuka całymi dniami Twoich śladów.

Przechadzałam się kolejną alejką w parku. Opuszczonym przez ludzi parku, który kiedyś wypełniały tłumy. Teraz to były tylko osoby, które przechodziły nim na skróty, wracając lub idąc do pracy. 
Stanęłam pod jednym z drzew na którym widniał napis [TI]+Zayn= <3
Pamiętam dzień w którym go tworzyłeś. Nie ważne, że padało i mokliśmy. Tak jak obiecałeś, skończyłeś go. 14 luty 2010. Tego dnia spędziliśmy razem nasz ostatni dzień. Na samo wspomnienie do moich oczu podchodziły łzy.
Czułam się taka bezsilna, chciałam mieć ciebie tylko dla siebie. Spojrzałam w niebo z którego zaczęły spadać kolejne krople deszczu. Miałam wrażenie, że niebo płakało razem ze mną. 
Od tego dnia minęły 4 pieprzone lata, a ja nadal czuję jakby to wszystko wydarzyło się wczoraj...
Wracałam bez pośpiechu do domu, wchodząc do środka, mama zawołała mnie i kazała mi coś zjeść, żeby się rozgrzać, bo byłam przemoknięta do suchej nitki. Szybko przebrałam się i zeszłam do kuchni, dłubiąc widelcem w niezaczętym jeszcze posiłku.

Kiedy z przymusem połykam kawałek jedzenia,
czuję jakbym jadła ziarenka piasku.
Czas zatrzymał się w momencie kiedy odszedłeś. Tak jak teraz.
Moja miłość, pocałunek, moje serce.
Schowam to wszystko gdzieś głęboko w sobie.
Jedyną miłość, jedyny pocałunek, do mojego serca.
Spróbuję zapomnieć o wszystkim. Wymażę to.
Ból i dźwięk mojego bijącego serca… one są jak kłamstwa.
Tak jak zdania, które ktoś rozmył i starł
Tak Ty i ja zostaliśmy rozmazani i wykreśleni.
Świat jest ciągle taki sam, jednak kiedy rozglądam się dookoła
Wtedy tylko Ciebie tutaj nie ma przy mnie.
Straciłam Ciebie. Straciłam wszystko.
I nawet nie mogę cofnąć czasu.
Moja miłość, pocałunek, moje serce.
 Schowam to wszystko gdzieś głęboko w sobie.
Jedyną miłość, jedyny pocałunek, do mojego serca.
Spróbuję zapomnieć o wszystkim. Wymażę to.

Oglądałam zdjęcia z albumu. Nasze wspólne zdjęcia. Wszystkie wspomnienia wracały.  Robiłam to w każdy dzień, od kiedy tylko Bóg zabrał mi ciebie. Za każdym razem staram się być silna, nie płakać, jednak to wszystko jest silniejsze ode mnie. Zawsze się rozpłaczę. Przyzwyczaiłam się do bólu, który rozrywał moje serce. Przyzwyczaiłam się do towarzyszącej mi samotności. Każde zdjęcie, to każde wspomnienie w miejscu którym akurat byliśmy. Każda miła jak i ta smutna chwila. Zamykając oczy, ciągle widziałam wspomnienia, które tak bardzo zaprzątały mi głowę, tak bardzo chciałam abyś wrócił...

Czuję się jakby zostały we mnie jedynie
połamane części pozostałości moich wspomnień.
Głęboko w moim sercu. Gdzieś głęboko w moim sercu.
Nawiedza mnie widok Twojej zapłakanej twarzy. Unosi się i krąży.
Ty, który zabrałeś mi wszystko.
Ostatnia miłość, ostatni pocałunek, ostatni sen.
Moje serce zna tylko Ciebie, pamięta tylko Ciebie.
 Pamięta tylko Ciebie.
Żegnaj moja miłości, mój pocałunku.
Wygląda na to, że to wszystko się skończy.
Spróbuję zapomnieć.
Jak to jest bez Ciebie.
 Tak jak teraz.
Moja miłość, pocałunek, moje serce.
Schowam to wszystko gdzieś głęboko w sobie.
Jedyną miłość, jedyny pocałunek, do mojego serca.
Spróbuję zapomnieć o wszystkim. Wymażę to.

Obudziłam się zalana łzami, tak bardzo pragnęłam cię zapomnieć, a ty ciągle mi się śnisz. Opowiadasz jak to jest u ciebie, tam u góry. Tak jak obiecałeś, nie zostawiłeś mnie, zawsze byłeś ze mną. Kazałeś znaleźć sobie kogoś innego, ale czy potrafię? Czy potrafię pokochać kogoś równie mocno co ciebie? Jasne, że nie. To ty byłeś moją jedyną miłością, ostatnim pocałunkiem i moim sercem.


~*~
Nie wyszedł mi taki jak oczekiwałam, ale miał się opierać na słowach tekstu piosenki, która leciała wam w tle, więc jest. Myślę, że do najgorszych on nie należy, chociaż wiem, że stać mnie na coś lepszego. Przerwy jednak nie są dla mnie dobre. Ehh
Zapraszam na mojego oficjalnego bloga ;D Jeśli macie ochotę to wpadnijcie, będzie mi naprawdę miło!
www.eliza-zdybel.blogspot.com

Czekam na wasze opinie kochani! <3

4 komentarze:

  1. Ej, wyszedł ci świetny, nie wciskaj nam kitu, że nie! -.-'
    Zarąbisty jest :D tekst tej piosenki też jest boski :33 Lubię, jak w imaginach są teksty piosenek :33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze to ja też, ale miał być inaczej napisany, nie wyszedł po mojej myśli. Zaaaa krótki :<

      Usuń

Dziękujemy za każdy dodany komentarz.
Nawet nie wiecie jak bardzo one nas motywują i ile frajdy nam sprawiacie, zostawiając po sobie jakiś ślad!
Czytamy wszystkie komentarze, za wszystkie dziękujemy<3