sobota, 26 kwietnia 2014

Six Hundred Eighty-Five

Linkin Park - Iridescent

  Stanęła przed wielką, oszkloną ścianą mieszkania w centrum Londynu i oparła czołem o zimne szkło. Wpatrywała się w ulice, chodniki, domy i budynki, które tak dobrze znała. Każdy milimetr miasta przypominał jej o Harry'm - każdy kawałek chodnika, po którym chodzili, ulice, po których jeździli, sklepy, do których wchodzili po milion razy, a nawet drzewa, na które się wspinali.
  Westchnęła, po czym odwróciła się na pięcie i usiadła na kanapie. Sięgnęła po zielony zeszyt i długopis i zaczęła pisać.

26.04.2014, Londyn
Faith!

To już rok, odkąd nie jesteśmy razem, a to cały czas boli - każde Jego zdjęcie 
z inną dziewczyną w internecie, czy gazecie, nawet jeśli to fanka, jestem 
zazdrosna smutna. Smuci mnie to, że On już po tygodniu miał nową dziewczynę,
a ja od roku nie spojrzałam na żadnego chłopaka. Mimo tego, że to ja z nim 
zerwałam - wiesz, że mnie zdradził? - to nie mogę się po tym pozbierać. 
Kiedy czuję się lepiej, zaraz wszystko mi przypomina o Nim i znowu czuję się źle.
Dlatego

  Przestała pisać, słysząc dzwonek do drzwi. Z westchnięciem skreśliła ostatnie słowo i zamknęła pamiętnik. Odłożyła zeszyt na stolik i wstała, kierując się do przedpokoju. Otworzyła drzwi i zobaczyła Jego.
  - Harry? Co ty tu robisz? - Spytała skonsternowana. Była godzina dwudziesta pierwsza, więc nie wiedziała, dlaczego chłopak przychodzi do niej o tej porze. 
  - Hola! Que pasa? - Wyszczerzył się brunet, wpychając do mieszkania T. I. Dziewczyna dopiero teraz zauważyła, że chłopak jest kompletnie pijany. Zamknęła drzwi na klucz i ruszyła za Harry'm do kuchni. Oparła się o futrynę, widząc jak chłopak robi trzy kawy. Słysząc, że ktoś dobija się do drzwi, skierowała się do przedpokoju i otworzyła drzwi.
  - Niall?
  - Bon fromage! - Pijany blondyn wepchnął się do mieszkania dziewczyny.
  - Kto jeszcze? - Spytała, patrząc w sufit. Zamknęła na klucz drzwi i ruszyła do salonu. Uniosła brwi, widząc Harry'ego i Nialla na kanapie przytulonych. Westchnęła, przykrywając ich kocem i zabierając pamiętnik ze sobą. Zgasiła światło i ruszyła do swojego pokoju. Zostawiła zeszyt na szafce i, zabierając piżamę, wyszła z pokoju na palcach, kierując się do łazienki. Zamknęła cicho drzwi, zapalając światło i odkładając ubrania na szafkę. Szybko wzięła prysznic i stanęła przed lustrem owinięta ręcznikiem. Zamarła widząc Harry'ego, lustrującego jej ciało zielonymi oczami z uśmiechem.
  - Co... ty tu... robisz? - Wyjąkała.
  - Przepraszam. - Wymamrotał chłopak i pocałował dziewczynę. T. I. oddała pocałunek, a chłopak sięgnął do jej ręki, która trzymała ręcznik i rozluźnił ją, pozwalając ręcznikowi opaść na białe kafelki. - Przepraszam za wszystko. Kocham cię. - Szepnął Harry w usta dziewczyny.
  - Ja ciebie też. - Odszepnęła T. I. - Ale jeśli kogoś się kocha, to pozwala mu się odejść. - Powiedziała i owijając się ręcznikiem wyszła z łazienki. 

Do you feel cold and lost in desperation? 
You build up hope but failures all you've known
Remember all the sadness and frustration
And let it go
Let it go

Zepsułam końcówkę - przepraszam, ale przez moją kuzynkę jestem smutna, więc tak piszę. Mam nadzieję, że choć trochę Wam się podobał.

Yurakoion xx

9 komentarzy:

  1. Jest naprawdę dobry :) nie smuć się :*

    OdpowiedzUsuń
  2. http://syrenkaharriel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest świetny! szkoda, że akcja skończyła się na tym momencie. Ale jest ok. Nie smuć się :D Zuzaa

    OdpowiedzUsuń
  4. Wcale nie zepsułaś końcówki jest super! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoj blog został nominowany do Liebster Awards, więcej tutaj:
    http://just-you-and-one-direction.blogspot.com/2014/04/liebster-awards-po-raz-kolejny-d.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciutkę bym podgrzała i rozwinęła końcówkę, ale było ZAJEBISTE! Ten Harry z tym "Hola! ¿Que pasa?", schlany w 3 dupy i ryjący się do mieszkania, a potem Nialler *.* KOCHAM <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogólnie imagin całkiem ładny :3
    Kocham tę piosenkę i Linkin Park *o*
    Pozdrawiam
    Myślnik

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeju jeju jeju cudo ^-^ i mój LP ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy dodany komentarz.
Nawet nie wiecie jak bardzo one nas motywują i ile frajdy nam sprawiacie, zostawiając po sobie jakiś ślad!
Czytamy wszystkie komentarze, za wszystkie dziękujemy<3