poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Six Hundred Eighty

  - Ej, przestań! - Pisnęła T. I.
  - Śmigus Dyngus! - Krzyknął Harry, oblewając przyjaciółkę wodą z pistoletu na wodę.
  - Chłopcy, ratujcie!
  - A czy to nie ty mówiłaś, że trzeba ludzi oblewać wodą w lany poniedziałek?! - Zawołał ze śmiechem Niall, na co T. I. pozdrowiła go środowym palcem i wrzuciła do basenu.
  - Oj, no nie płacz, siostrzyczko! Będzie fajnie! - Zaśmiał się Louis.
  - Ja ci zaraz dam siostrzyczko. - Wymruczała T. I. pod nosem i, wcześniej wyrywając pistolet Harry'emu, rzuciła się na Tomlinsona.
  - I dlatego ja wolę z nią nie zadzierać. - Stwierdził Zayn.
  - Oj, zamknij się. - Jęknął Louis, zrzucając z siebie siostrę.
  - A masz, braciszku!
  - Ciocia T. I. atakuje! - Zawołała Lux, wbiegając do ogródka koło domu chłopców i T. I. Rzuciła się na Louisa, a T. I. za nią.
  - Lux, zaczekaj!
  - Louise, nie martw się. T I. tylko chce zabić Harry'ego, Louisa i Nialla. - Zwrócił się do Louise Zayn.
  Mama Lux wywróciła oczami, wyciągając zza pleców wiadro wody, którą wylała na Zayna, opalającego się na leżaku. Mulat podskoczył, piszcząc jak mała dziewczynka, po czym rzucił się na Louise z pistoletem na wodę.
  - Co tu się dzieje?! - Wrzasnął Liam, stojąc w drzwiach z tacą, na której stały szklanki z lemoniadą. - Dlaczego, do jasnej anielki, Niall pływa w ubraniach, Harry wygląda, jakby miał się rozpłakać, Zayn jest mokry i siedzi na Louise, Lux i T. I. siedzą na Louisie?!
  - Śmigus Dyngus! - Wrzasnęli razem, rzucając się na Liama z czym tylko popadnie, oczywiście jeśli była tam woda.

Hej! Krótki, ale nie dałam rady dokończyć poprzedniego, a chciałam Wam złożyć życzenia. No nie zdążyłam, ale mam nadzieję, że mieliście fajne święta i zostaliście oblani. Do następnego!
Yurakoion

3 komentarze:

  1. Imagin mimo krótki super jest *.*
    Jak mi się przypomnij jak dziś koledzy mnie zlali wiadrami z wodą...(równa dycha ich była (wiader oczywiście)) o Boże lało się ze mnie - dosłownie. Woda ściekała mi z całego ciała. Ciuchy są mega nasiąknięte... Miała jeszcze któraś taki "poniedziałek"? xD nie polecam mieć przyjaciół z downem xd naprawdę NIEEEE polecam xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś nominowana do Libster Award, więcej na http://storyaboutzaynmalik.blogspot.com/ .
    Pozdrawiam :*.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy dodany komentarz.
Nawet nie wiecie jak bardzo one nas motywują i ile frajdy nam sprawiacie, zostawiając po sobie jakiś ślad!
Czytamy wszystkie komentarze, za wszystkie dziękujemy<3