piątek, 4 kwietnia 2014

Six Hundred Seventy


Wokół było ciemno, kiedy drobna dziewczyna weszła do domu. Odłożyła torby na ziemię i nacisnęła włącznik światła. Żadna lampa się jednak nie zaświeciła. Zabłysnęły za to żarówki. Jedna po drugiej, leżące pojedynczo na każdych schodku prowadzącym na piętro. T.I przestraszyła się. Mieszkała sama i nikt nie miał kluczy do drzwi. Po cichu zaczęła wspinać się do góry.  Żarówki układały drogę. To tamtego pokoju.
I nagle wszystko stało się jasne. Był tam.  Serce dziewczyny przyśpieszyło. Chciała zawrócić i wyjść, poczekać aż on sam odejdzie. Wiedziała jednak, że tego nie zrobi. Stanęła w progu swojej dawnej sypialni. Nie myliła się. Muskularna postać stojąca tyłem do drzwi, wpatrzona była w widok oświetlonego ogrodu.
- Pamiętam, jak zawsze mówiłaś, że chciałabyś mieć ogród, jak z filmu – zaśmiał się gorzko, a T.I podskoczyła zaskoczona tym, że się odezwał. – Spełniłaś swoje marzenie – szepnął, powoli odwracając się twarzą do tej kruchej istotki. Wiedziała, że mimo dzielącej ich przestrzeni kilku metrów, zobaczy te lazurowe oczy. – A ja… Mówiłem sobie wtedy, że ci pomogę. Że pomogę spełnić ci każde twoje marzenie, wiesz? – jego lekki głos załamał się.
- Niall myślę, że musisz stąd…
- Proszę, nie przerywaj – mruknął, zamykając oczy. – Nie spałaś tutaj, prawda? – odpowiedziała mu cisza. – Powiedz! – krzyknął zapłakany.
- Nie spałam – przyznała.
- Nie chcesz mieć ze mną nic wspólnego, prawda? Chcesz mnie wymazać ze swojego życia?
- Chcę, ale nie mogę – odparła nieśmiało.
Nie patrzyli sobie w oczy. Pokój oświetlały tylko żarówki leżące na podłodze. Ich światło dawało łunę na suficie.
- Ja – zaszlochał.  – Nie mogę spać. Mam koszmary. Moczę łóżko jak pieprzony 10-latek. Krzyczę przez sen, wołam cię. Nie jem. Nie piję. Jesteś szczęśliwa?
- Niall przesta…
- Jesteś? – otwarł oczy, a ich spojrzenia się spotkały.
- Je… Jestem – skłamała.
- Nie – pokręcił przecząco głową. – Gdybyś była, spałabyś tu.
- A ty spałbyś w tym łóżku wiedząc, że pieprzyłam się na nim z kimś innym niż ty?! – wrzasnęła, a jej policzki zalały się łzami.
- Nie! Nie, nie, nie! – odkrzyknął, padając na miękki dywan. Wplątał palce w swoje włosy i pociągnął za nie. – Byłaś… Jesteś moją księżniczką, skarbie. Jesteś wszystkim i ja… nie mogę cię stracić. Rozlatuję się na kawałki bez ciebie.
- Nialler – T.I westchnęła, klękając naprzeciwko chłopaka. – Ja też nie chcę cię stracić. Byłeś Aniołem, który rozświetlał każdy dzień, który sprawiał, że była, szczęśliwa. A potem… Wybaczyłam ci dawno, wiesz? – oznajmiła, a chłopak spojrzał na nią zaskoczony. – Tak, kochanie – uśmiechnęła się zapłakana, głaskając go po policzku. – Myślę, że nie byłam gotowa na to, żebyś wrócił. Miałam tylko ciebie i nagle odszedłeś, a potem… - Niall przerwał wypowiedź dziewczyny słodkim pocałunkiem.
Położył ją na dywanie, obsypywał pocałunkami jej twarz, włosy, szyję, ręce, dłonie. Tej nocy kochali się namiętnie, płacząc i jęcząc. A kiedy nastał ranek, obudzili się nadzy na podłodze i uśmiechnęli się.
but I won't let you down
no I won't let you down

Witam serdecznie;)
Nie wiem czy kojarzycie mój poprzedni imagin.
Ta, tak się składa, że go stąd usunęłam, wiecie? -.-
Nie wiem, czy mogę go dodać ponownie.
A dzisiaj taki lekki, zupełnie wyjęty z kontekstu, zainspirowany piosenką, do której link macie na górze;)
Od dłuższego czasu siedzi mi w głowie imagin z Zaynem, nie mam jednak żadnej inspiracji (czyt. piosenki). Może wy macie jakieś pomysły? Imagin depresyjno/mroczno/smutny z Happy-endem! Nie chcę jednak żadnych piosenek 1D, bo wierzcie, znam je na pamięć;) No! Ale się rozpisałam:/ Dziękuję, przepraszam, proszę!

13 komentarzy:

  1. Niesamowity, rozpłynęłam się! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny imagin, jestem bliska płaczu, serio. A co do piosenki to może Bruno Mars - "It will rain"?

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne :D gratuluje :* a co do piosenkę to mam kilka propozycji .. Może ci w jakiś sposób pomogą: the fray lok after you,Nico & Vinz- Am i wrong,nothing like us-JB

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudeńko <3333
    Może ta będzie odpowiednia Leona Lewis - Trouble (Solo Version)

    OdpowiedzUsuń
  5. Asiaaaaa!
    Boże drogi kocham Cie tak jak truskawki
    djgbVBGLVIBGL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Awwh, truskaweczko ja ciebie też haha<3

      Usuń
  6. super zapraszam do siebie <3 http://imagioonedirection5secondsofsummer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś nominowana do Liebster Award więcej informacji na moim blogu ~Niallowa
    http://just-you-and-one-direction.blogspot.com/2014/04/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Może Leona Lewis - Yesterday albo coś Demi Lovato ?

    OdpowiedzUsuń
  9. http://syrenkaharriel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy dodany komentarz.
Nawet nie wiecie jak bardzo one nas motywują i ile frajdy nam sprawiacie, zostawiając po sobie jakiś ślad!
Czytamy wszystkie komentarze, za wszystkie dziękujemy<3