piątek, 2 maja 2014

Six Hundred Ninety

Sceny erotyczne.
Przekleństwa.
Piosenka również bardzo erotyczna z przekleństwami... Tak jak teledysk.. LOL.




Wcześnie rano to wtedy kiedy myślę o Tobie
Walę Cię tak jak mówisz
I rano kiedy chcę Cię pieprzyć
Taa, walę Cię tak jak mówisz
Mógłbym pieprzyć Cię cały czas...

Przejechałam moimi paznokciami po wyrzeźbionych plecach mojego kochanka.
Ah, tak było mi dobrze. 
Poruszał swoimi biodrami powoli, a jednocześnie gwałtownie i mocno. Schowałam twarz w jego szyi. 
Jego usta błądziły przy moim uchu całując jego okolice i szepcząc coś co chwilę...
-Taaa, uwielbiam Cię pieprzyć... Mhm, tak kochanie... Tak dalej...- szeptał.

Czułam emocje budujące się w dole mego brzucha. 
Jeszcze chwila...
-Ughh.... Tak, kochanie... Dojdź dla mnie... Zrób to...- mówił.
Dostałam orgazmu. Oboje dostaliśmy.
Oddalił się, by po chwili znó się przybliżyć i namiętnie pocałować. 
Zdecydowanie to moje ulubione zajęcie.
-No dobrze, kochanie - powiedział odrywając się ode mnie i wstając - muszę niestety lecieć, ale widzimy się jutro na twoim meczu, prawda?- mówił zakładając spodnie- O ile będziesz mogłą chodzić- puścił oczko.
-Spokojnie, dam radę.- uśmiechnełam się zakłądająć już top. Usiadł na chwilę na łóżku z telefonem.
Spojrzałąm na niego. Tak ponętnie wyglądał tylko w tych jeansach.
Podeszłam do niego z gracją, delikatnie pchając jego klatkę piersiową na satynową pościel i siadając na nim.
Kolano ułożyłam tuż przy jego kroczu, a prawą dłonią jeździłam po jego torsie.
Chwycił mnie za pośladki. Uwielbiam jego duże dłonie. Wszędzie.
Mhm...
-Uśmiechnij się.- powiedział.



8 komentarzy:

  1. O kurwa! *_* idealny! <3 znow krótki, ale ma ten urok !!!! *_*****

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam pytań! Super dobrana piosenka i zdjęcia do tego super imagina <3 x

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG :P Boskie :P wpadam w przerwach miedzy powtórkami na mature :( taka znudzona a tu bum taaaaaaaakie cudo :P gratuluję pomysłu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa i chciałam zapytać czy dokończysz ten o Zaynie ? to był chyba Six Hundret Fifty-Nine :P bo byl cudowny :P

      Usuń
    2. Jasne, że dokończę! Zawsze o nim zapominam >.< ale już się biorę za dalszą cześć ;) xx

      Usuń
    3. dziękuje :P już się nie mogę doczekać :P życzę weny :D

      Usuń
  5. Jeejku jaki super.
    więcej takich. ❤

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy dodany komentarz.
Nawet nie wiecie jak bardzo one nas motywują i ile frajdy nam sprawiacie, zostawiając po sobie jakiś ślad!
Czytamy wszystkie komentarze, za wszystkie dziękujemy<3