niedziela, 6 lipca 2014

Seven Hundred Nine

- Taksówka będzie czekać przed wejściem.
- Dzięki, że to robisz, Dan. - Uśmiechnęłam się.
- Wszystko dla przyszłej żonki. - Zaśmiał się, przeczesując palcami blond włosy.
Od zawsze traktowałam go jak brata, najlepszego przyjaciela,
ale moi rodzice - wpływowi prawnicy - uparli się, żebym została jego żoną. 
- Przyszłej niedoszłej, idioto. - Walnęłam go w ramię, na co tylko się zaśmiał.

~*~

Biegłam.
Nie. Ja uciekałam.
Uciekałam sprzed ołtarza.
Dopadłam do taksówki, zaparkowanej przed kościołem i wsiadłam, zatrzaskując drzwiczki.
- Dokąd? - Spytał taksówkarz.
- Na lotnisko. - Rzuciłam.

~*~

- T. I.!
- Cześć, Zayn. Mogę się u ciebie zatrzymać? Tylko kilka dni.
Mulat zmarszczył brwi.
- Czy ty nie powinnaś być w Polsce, albo w samolocie na Hawaje?
- Zaynee, dlaczego nie idziesz? - Z mieszkania Zayna wyszła blondynka
o niebieskich oczach. Perrie Edwards.
- T. I....
- Zamknij się! - Krzyknęłam. - To ja uciekam z kościoła, a ty co?! Nienawidzę cię, Zayn!

~*~
Biegnę.
Nie. Ja uciekam.
Szukam przyszłości.




Przepraszam. Dostałam szlaban, nie mam weny. Wszystko się na mnie zwaliło. Przepraszam.

Yurakoion xx

12 komentarzy:

  1. kiedy będą jakieś imaginy z Louim?? Ostatni był w maju :'( http://blogerowablogerka.blogspot.com/ <------- zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany! Ile mozna? Ostatnio same smutne i krotkie imaginy! Dodajcie cos wakacyjnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany! Ile mozna? Ostatnio same smutne i krotkie imaginy! Dodajcie cos wakacyjnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Za co przepraszasz?? :-o jest mega

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny, szkoda że krótki ale cóż ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow świetny ;) Tylko szkoda, ze krotki i smutny. Odtatnimi czasy za dużo tu smutku, ale i tak jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dodajcie wreszcie coś pożądanego. Czytam tego bloga od od samego początku, przeczytałam wszystkie imaginy. W s z y s t k i e. I to co się tu teraz dzieje..nie wiem jak to nazwać. Nie ma żadnego porównania do tego co było kiedyś. Rozumiem są wakacje, ale zauważyłam tą "dziwną" (nie wiem jak to nawet nazwać) sytuację juz dawno.. Naprawdę zawsze uważałam tego bloga za jednego z najlepszych,polecałam każdemu,czytałam i wchodziłam tu regularnie. Nigdy nie rozumiałam też dlaczego tak mało osób komentowało, zawsze wstawiałam się za Wami bo każdą trudną sytuację da się rozwiązać. Ale to co dzieje się tutaj przez najblizszy czas ( nie umiem określić, kilka tygodni, moze miesiąc) to jest jakaś katastrofa. Nie wiem jak mam to określić i przykro mi to stwierdzić ale ten blog schodzi na psy. Będę tu wchodzić i czytać bo jest on moim życiem i nie umiem tu wejść ale przez takie coś naprawdę stracicie na wartości. xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się bardzo podoba tylko krótki. :3 Miłego pisania bo wszystkie czekamy na następne. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć! Chciałam Cię poinformować że zostałaś nominowana do Liebster Blog Award ;)
    http://imaginy-o-5sos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej zostałaś nominowana na Liebster Award http://imagioonedirection5secondsofsummer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zajebisty ! :** Zapraszam do polubienia mojej stronki o 1D na fb:1https://www.facebook.com/pages/One-Direction-ca%C5%82ym-moim-%C5%BCyciem-xx/441120572666965?ref=h

    OdpowiedzUsuń
  12. Zostałaś nominowana wraz z wszystkimi adminkami i autorkami do Liebster Awards na moim blogu http://blogerowablogerka.blogspot.com/ więcej informacji w poście pt. Liebster Awards :D Pozdrawiam (proszę o kontakt, czy komentarz został przeczytany, jeśli nikt sie do mnie nie odezwie w przeciągu 3 dni opublikuję go jeszcze raz)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy dodany komentarz.
Nawet nie wiecie jak bardzo one nas motywują i ile frajdy nam sprawiacie, zostawiając po sobie jakiś ślad!
Czytamy wszystkie komentarze, za wszystkie dziękujemy<3