wtorek, 15 lipca 2014

Seven Hundred Thirteen

Jeżeli jesteś osobą łatwo wzruszającą się, zaopatrz się w chusteczki, lolz



Patrz kochanie, twoja dłoń pasuje do mojej, może tak nam przeznaczono?
I to wszystko ma dla mnie sens.
Wiem, że nigdy nie lubiłaś tych zmarszczek wokół oczu, kiedy się uśmiechasz, ani nie lubiłaś brzucha, czy swoich ud,dołeczków na twoich plecach u dołu twojego kręgosłupa.
Ale ja będę kochał je bez końca.
Bo kocham ciebie i wszystkie te małe rzeczy.
Ludzie mówią, że nie powinniśmy być razem, bo jesteśmy za młodzi, żeby wiedziec cokolwiek o wieczności.
Nie mają pojęcia.
Nie możesz pójść do łóżka bez filiżanki herbaty,może to dlatego mówisz przez sen.
I te wszystkie rozmowy są jak sekrety, mimo, że nie mają dla mnie sensu.
Nigdy nie lubiłaś brzmienia swojego głosu na kasecie, nie chciałaś wiedzieć, ile ważysz.
Pomimo tego, że nadal wciskasz się w swoje dżinsy - dla mnie jesteś idealna.Ale dla mnie jesteś idealna
Zrozumiałem to i zobaczyłem błędy z góry, i z dołu
I teraz wiem,że gdyby tylko wiedzieli byliby zwyczajnie zazdrośni.
Nigdy nie byłaś w stanie pokochać siebie tak mocno jak ja kocham ciebie.
Ale chcę, by tak było.
Zawsze będę tu dla ciebie.
Ale teraz nie chcę być pamiętany.
Nie chcę być widziany
Nie chcę być bez Ciebie.
Gdybyśmy tylko mogli zatrzymać to życie przez kolejny dzień.
Gdybyśmy tylko mogli cofnąć czas, to byłabyś tu ze mną.
Zamykam oczy, a w moich myślach pojawiają się wspomnienia.
Zabawy na ulicy.
Kopanie piłki.
Tańczenia na paluszkach.
Stania blisko krawędzi.
Kupki moich ubrań, na krańcu twojego łóżka
Momentu, gdy czułem, że upadam, a ty przemieniałaś to w żart.
Zawsze myślałem, że nawet Bóg nie może rozdzielić naszej dwójki.
Wiem, że popełniłem wiele błędów, ale teraz nie mogę tam po prostu poprosić cię o jeszcze jedną szansę, by to wszystko naprawić.
Wszystkie twoje zdjęcia na pierwszych stronach gazet Sprawiają, że wyglądasz na taką małą, a ja tęsknię jeszcze bardziej. Jak ktoś mógłby za tobą w ogóle nie tęsknić?
Bez ciebie się gubię.
Jestem połową serca bez ciebie
Zawsze mówiłaś, że chcesz być wiecznie młoda.
I patrz. Będziesz taka.
Wiem, że o poranku zobaczę nas w świetle ponad wzgórzem
Mimo że jestem załamany, ciągle będę wspominać.
Właśnie teraz chciałbym, żebyś była tu ze mną.
Kochanie, wciąż rozświetlasz mój świat jak nikt nigdy przedtem.
Kocham cię. 

__

okej.
jutro jade na obóz, wiec dodaję go dziś.
wiem, zrobiłam imagin z TYCH piosenek, których ruszać nie powinnam, ale jestem z siebie dumna
(a tak serio, to ryczałam jak głupia przez imagin Asi, więc postanowiłam zrobić to co zrobiłam :D)

6 komentarzy:

  1. TY MAŁA PICZKO JABNSKADKIABKDKSD
    NIE POZWALAM
    N I E
    P O Z W A L A M
    CI UŻYWAĆ SŁÓW TDKAU I LT, BO TE PIOSENKI ŁAMIĄ MNIE NA KAWAŁKI, WIĘC WYJDŹ I MI SIĘ NA OCZY NIE POKAZUJ WIĘCEJ.
    (a co do imagina to dlnsbafhasfohasofhsd, pomysł taki, że zazdro)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest cudowny *__* Wgle moim zdaniem ty i Asia to takie dwie perełki na tym blogu. Cudownie piszecie, wasze prace są oryginalne i mimo tego, że nie znam cię osobiście, to wydaje mi się, że jesteś taka kochana jak Asia :)
    Udanego obozu i wgle udanych wakacji ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana? XD wydaje mi się, że Asia jest tą kochaną, siebie opisałabym jako wredną XD

      Usuń
    2. Monika: Dziękuję hahaha <3
      Karolina: Bo się zarumienę<3 I nie jesteś wredna (przynajmniej nie dla mnie, lolzXD)

      Usuń
  3. Jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie chciało mi się wstawać po chusteczki ;__; te piosenki :'( <3 + ten pomysł <3 + Twój talent = boski imagin = pokój zalany łzami ;__;

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy dodany komentarz.
Nawet nie wiecie jak bardzo one nas motywują i ile frajdy nam sprawiacie, zostawiając po sobie jakiś ślad!
Czytamy wszystkie komentarze, za wszystkie dziękujemy<3