środa, 13 sierpnia 2014

Seven Hundred Twenty-One

Koniecznie włączcie :)
+ dziwna prośba, ale przeczytajcie to na głos :)

Bo być może to dziwne,
ale kocham to,
jak układa swoje usta
kiedy wymawia F lub L
I kocham to,
jak spuszcza głowę,
kiedy nikogo nie śmieszy jego żart
I to,
jak uroczo kręci głową,
kiedy czuje się zażenowany
No i to,
że wykreował swój własny,
niepowtarzalny styl
Kocham to,
że moją definicją szczęścia
stało się jego imię
Kocham chrypę w jego głosie,
bo stała się ścieżką dźwiękową
mojej historii
Oraz to, że jest, jak gwiazda
rozświetlająca ciemne niebo
Kocham też każdy popełniony przez niego błąd,
ponieważ to one czynią go nim
Kocham jego bandany
przytrzymujące zbyt długie włosy
Kocham jego sztyblety
I kocham podarte dżinsy
Kocham także jego krzywy uśmiech,
ponieważ jeden dołeczek
jest wyżej niż drugi
I to jasne, jak słońce, że kocham
jego dołeczki, ponieważ są takie słodkie
z lokami opadającymi na jego twarz
Kocham cały jego uśmiech,
bo jest także moim
I cóż, to całkowicie dziwne,
Kocham go
ze wszystkimi błędami,
defektami i
dziwactwami
Bo to on
I kocham
wszystko, czym jest

No, więc stwierdziłam, że najwyższy czas pójść w odrobinę innym, bardziej poetyckim kierunku :)
Szczerze? Bardzo spodobało mi się to, co napisałam. Płynęło z głębi serca i to jest najważniejsze. Wszystko, co opisałam wyżej, to moje odczucia, co do najcudowniejszego idola na świecie - Harry'ego :)
Ask dla czytelników :)
Piszcie, czy wam się podobało <3
Asia :) xxx
P.S
ja ciebie też karolcia, mwah

5 komentarzy:

  1. To jest piękne <3 Może uznacie, że jestem jakaś durna, ale się popłakałam ;) To naprawdę wspaniałe i takie prawdziwe, bo chyba wszystkie Directioners kochają całe 1D właśnie za takie rzeczy i w taki sposób :) Naprawdę bardzo dziękuję Ci za tego imagina... Z niecierpliwością czekam na kolejnego. Pozdrawiam i do następnego <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ten sam numer imagina się pojawił ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ledwo zaczęłam czytać, a w oczach już miałam łzy... Jesteś okropna! Ale cieszę się, że napisałaś coś tak pięknego i zarazem cholernie prawdziwego. Zakochałam się w tych kilku słowach i oby więcej takich utalentowanych osób pojawiło się w sferze blogowej :)

    Pozdrawiam cieplutko xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym potrafić tak pisać. Nigdy mi się nie udało napisać takiego wspaniałego wiersza. Pisz takich więcej. Czekam :-D

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy dodany komentarz.
Nawet nie wiecie jak bardzo one nas motywują i ile frajdy nam sprawiacie, zostawiając po sobie jakiś ślad!
Czytamy wszystkie komentarze, za wszystkie dziękujemy<3