sobota, 6 września 2014

Seven Hundred Twenty Seven


Upadając lżej

Jest taka piątka
Superman, Batman, Spiderman, Ironman, X-men
Louis, Liam, Zayn, Harry, Niall
Superbohaterowie
Ratujący codziennie setki żyć

Jest taka dziewczyna
Ma tylko kilkanaście lat
Depresję i pokaleczone nadgarstki
Uśmiechająca się codziennie na dźwięk ich imion

Jest taka piątka,
której twarze sprawiają, 
że dziewczyna ma ochotę wstać z łóżka
Ponieważ są jej motywacją do życia

Jest taka dziewczyna,
która czuje się samotna,
ale ma swoich superbohaterów
I to sprawia, że dostaje skrzydła

Jest taka piątka
sprawiająca, że jej nadgarstki nie krwawią,
lecz o tym nie wiedzą
ponieważ jest jedną z tysięcy

Jest taka dziewczyna,
która każdego dnia upada,
ale ma Supermana, Batmana, Spidermana, Ironmana i X-mena
i dzięki nim upada lżej
Diana jest o mnie, czuję to.
Do dzisiaj płaczę na Little Things, bo dla Harry'ego jestem idealna.
What Makes You Beautiful pokazuje mi, że mogę przez chwilę czuć się piękna.
You&I sprawia, że wierzę, że nic nas nie rozdzieli ~ Directioners



Cóż, ten imagin powstał w 5 minut, dosłownie
Dedykowany najwspanialszej na świecie Littlestrawberry, która zainspirowała mnie do stworzenia go Oni nas kochają, pamiętaj.

12 komentarzy:

  1. Popłakałam się :') To jest tak piękne i prawdziwe, cholerka nawet nie wiem co ja mam w tym momencie napisać, bo po prostu zabrakło mi słów... Bardzo Ci za to dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  2. I znowu... [*] RIP prawdziwe imaginy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Popłakałam się, ten imagin jest piękny.

    OdpowiedzUsuń
  4. a kiedy będzie coś typowo o Lou?

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  6. W życiu tak nie płakałam przy czytaniu IMAGINA.
    Najpiękniejszy jaki kiedykolwiek zdarzyło mi się czytać. Było to idealne odwzorowanie moich myśli i życia.
    Jestem Ci niesamowicie wdzięczna, że wypisałaś tu moje problemy i myśli.
    Dziękuję
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Ci za to <3 jest cudowny i mamusiu ja płaczę, bo to tak cholernie dobrze mnie opisuje... Opisane w tak piękny sposób, że nie da się tego opisać. OMFKG gggdddddcbn vvuhlpovqxztrd Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiecie co jest tyle autorek na tym blogu a od powyżej tygodnia nie ma żadnego imagina więc żall

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy dodany komentarz.
Nawet nie wiecie jak bardzo one nas motywują i ile frajdy nam sprawiacie, zostawiając po sobie jakiś ślad!
Czytamy wszystkie komentarze, za wszystkie dziękujemy<3